ИЗЛОЖБА И ТЕСТИРАЊЕ ТЕРЕТЊАКА У ЦЕНТРУ “НАВАК“

НАЈВЕЋИ СВЕТСКИ БРЕНДОВИ НА ЈЕДНОМ МЕСТУ

„Глас Подриња“, захваљујући Ауто-центру „Петровић“, генералном заступнику и овлашћеном сервисеру Фолксвагена, имао прилику да присуствује другом Схелл Транспорт Опен Даyс у НАВАК и тестира неке од најатрактивнијих модела

  • Број 3626 (27. апр 2017.)
Други Схелл Транспорт Опен Даyс одржани су од четвртка до суботе у Националној возачкој академији (НАВАК). Презентацију камиона и доставних возила организује Схелл, уз посредство свог дистрибутера за Србију, новосадске компаније Орбицо. Ово је била прилика да сви који нешто значе на српском тржишту привредних возила потенцијалне купце упознају са својом понудом. Манифестација није била отвореног типа, него се могло ући само уз позивницу неког од излагача. „Глас Подриња“ је, захваљујући Ауто-центру „Петровић“, генералном заступнику и овлашћеном сервисеру Фолксвагена, имао прилику да тестира неке од најатрактивнијих модела.
Ауто-центар „Петровић“ представио се са Фолксваген возилима, Амароком и Крафтером. За пробну вожњу Амарока владало је убедљиво највеће интереовање на стази. Нови, рестилизовани модел овог пикапа представљен је пре неколико месеци у Хановеру. Осим освеженог изгледа поседује и нови тролитарски В6 дизел-мотор са три нивоа снаге. Други новитет је осмостепени аутоматски мењач. Захваљујући већој запремини и снази мотора, уместо досадашње 3,2 тоне, нови Амарок може да понесе терет од максималних 3,5 тона.
„Глас Подриња“ га је тестирао на офф-роад полигону, где се показао као изузетно стабилан и поуздан у савладавању свих препрека.
Нова генерација Фолксвагеновог Крафтера, уместо са Мерцедесом, рађена је са МАН. Зависно од модела, раде се три различите дужине возила, као и три висине крова код затворених верзија, тако да конфигурација возила може бити прилагођена потребама купца. Мењач може бити ручни или аутоматски, а купац може да изабере и да ли жели погон напред, назад или на свим точковима.
Мерцедесова Б класа потврдила је имиџ једног од најлуксузнијих венова. Модел В250 у комбинованој вожњи троши тек нешто више од 7 литара на 100 километара. До 100 на сат убрзава за мање од 10 секунди и развија брзину од преко 200 километара на час.
Када је реч о камионима најпознатији светски произвођач Сканија представила се са два модела С410 и Р450. После 10 година развоја, прошле године је премијеру имао С410, а на наше тржиште је стигао почетком ове године. Овај модел има једну од најбоље опремљених кабина, а и безбедност му је подигнута на виши ниво. Шестоцилиндарски мотор од 12,7 литара нуди 410 коњских снага.
Када се радио о моделу Р450, иако је у питању обновљена кабина, читава Р серија је прошла толика унапређења да се заправо може говорити о новом камиону. Са кабине је уклоњено све што пружа отпор ваздуху. Сканијини камиони нове генерације су први теретњаци опремљени ваздушном завесом која штити возача у случају превртања камиона на бок.
Мерцедесов Актрос 1845 показао се као један од најконкурентнијих и најштедљивијих тегљача у дуголинијском транспорту терета. Идеалан је за међународни превоз робе. Могућност превоза робе је око 20 тона, а међуосовинско растојање 3,7 метара.
На Схелл Транспорт Опен Даyс представили су се и Ивеко, ДАФ, Фиат, Форд, Опел, Исузу, Тојота и Нисан. Упркос лошем времену посећеност је била веома добра.
Иако догађај није продајног карактера, добра је прилика за упознавање излагача са потенцијалним купцима, који имају прилику да упореде возила и одаберу најбоље за своје потребе. Раст продаје камиона представља један од првих знакова опоравка привреде једне земље. Заступници произвођача камиона кажу да се од прошле године осетило побољшање. Поједине фирме купиле су и до 10 најскупљих модела камиона. Међутим, пред изборе је поново дошло до застоја који још траје.