Инфо

Берза

  • aero 1.395 ▲ 0,22%
  • alfa 35.255 ⚫ 0,00%
  • atsvs 100 ⚫ 0,00%
  • avlp 480 ⚫ 0,00%
  • bdbp 1.700 ⚫ 0,00%
  • crsg 300 ⚫ 0,00%
  • enhl 1.220 ⚫ 0,00%
  • glbg 30 ⚫ 0,00%
  • glos 120 ▼ -7,69%
  • hmbg 550 ▲ 8,91%
  • ikrb 80 ⚫ 0,00%
  • jdar 1.000 ⚫ 0,00%
  • kmbnpb 830 ▲ 1,22%
  • kopb 7.500 ⚫ 0,00%
  • mnhl 1.120 ⚫ 0,00%
  • mtlc 1.911 ▼ -3,97%
  • nfta 4.000 ⚫ 0,00%
  • niis 694 ▼ -0,14%
  • pdcl 5.100 ▲ 2,00%
  • prgs 12 ⚫ 0,00%
  • rudo 149 ⚫ 0,00%
  • sjpt 306 ▼ -5,26%
  • snce 3.499 ⚫ 0,00%
  • tgas 12.001 ▲ 1,82%
  • vbse 700 ▲ 13,82%
  • vzas 141 ▼ -6,62%
(18. мај 2017.)
НА ВИСОКОЈ МЕДИЦИНСКОЈ И ПОСЛОВНО-ТЕХНОЛОШКОЈ ШКОЛИ СТРУКОВНИХ СТУДИЈА ПРОТЕКЛЕ СЕДМИЦЕ

РЕКЛАМАТЕРИ У АКЦИЈИ

Покренута прошле године од стране студената смера Економија, манифестација „Рекламатери“ полако излази из оквира обавезног предмета Маркетинг који се слуша на првој години
Прошле године 11. априла, ове 11. маја, у једној од слушаоница Високе медицинске и пословно-технолошке школе струковних студија, одржана је манифестација „Рекламатери“. Својеврсно такмичење у осмишљавању реклама познатих брендова, које су прошле године покренули студенти смера Економија, окупило је дванаест тимова студената прве године, који су своје умеће показали пред десеточланим жиријем својих колега.
За Сању Адамовић, студента прве године смера Економија, ово је био занимљив пројекат.
- Пошто нас је у групи било више свако је могао да изрази своју креативност и да мишљење. Доста смо се дружили док смо снимали рекламу о храни за псе. Одабрали смо ту тему зато што много волимо животиње. Овакви пројекти нам помажу да се ослободимо када је у питању представљање онога што урадите, али и да научимо нешто ново. Сваком бих препоручила ову школу јер су професори и асистенти добри и по питању предавања и по питању помоћи – додала је Сања.
Некада у улози оних који своје идеје показују другима, данас, као студенти друге године у десеточланом жирију, Сања Јанковић и Дејана Тоталовић, студенти друге године, истакле су да је већа трема, али и одговорност.
- Мислим да је теже правити рекламу зато што изискује доста труда, одговорности, да се све то припреми, уклопи онако како смо замислили. Тек сада видимо како је бити у улози жирија. Гледали смо да идеја буде оригинална, а не да се копирају постојеће – истакла је Дејана која је прошле године са својим колегом Стефаном Јовановићем освојила друго место.
Покретачи ове манифестације надају се да ће је наредне године подигнути на виши ниво укључивањем студената са других студијских група.
- Све ове активности су у склопу њиховог обавезног предмета Маркетинг који слушају на првој години. Пошто изучавамо и тај део маркетинга који се бави промоцијом, пропагандним порукама, рекламама, решили смо да и ово буде један од начина практичне примене свега што су научили на предавањима и вежбама. Доста су нам помогли и студенти са студијског програма Информационе технологије који су дизајнирали постер, лого и мајице које су добили на поклон студенти који су остварили најбоље резултате. У нашој школи има седам студијских програма. Надамо се да ће наредне године имати своје идеје и укључити се у ову манифестацију – рекла је асистент на смеру Економије Јелена Јевтић.
О. Г.

Најновији број

19. октобар 2017.

Најновији број