Инфо

Берза

  • aero 1.370 ▲ 0,74%
  • alfa 35.255 ▼ -0,01%
  • ccnb 10.573 ▲ 0,63%
  • dinnpb 3.310 ▼ -5,16%
  • enhl 1.220 ▲ 1,58%
  • fito 2.700 ▼ -0,04%
  • hmbg 505 ⚫ 0,00%
  • irtl 435 ▲ 1,16%
  • kopb 7.500 ⚫ 0,00%
  • mtlc 1.990 ▲ 0,51%
  • neksp 700 ⚫ 0,00%
  • niis 692 ▲ 1,17%
  • ppva 650 ⚫ 0,00%
  • sjks 3.250 ▼ -6,96%
  • tkvo 82 ▼ -2,38%
  • tlkb 2.200 ⚫ 0,00%
(8. јун 2017.)

Исхраном против целулита

Једно од оружја које можемо да користимо против целулита је правилна исхрана, каже лиценцирани нутрициониста Х2О Мед Спа центра Ана Поповић и објашњава:
-Свака дијета препоручује за пиће око 2 литре воде дневно. При томе не заборавите да се вода уноси и преко хране. Ако сте љубитељ лубенице, јабуке, краставца, много је лакше да се постигне дневни унос од 2 литре, јер су и многа друга воћа и поврћа богата водом.
Једите намирнице богате лецитином, аминокиселинама, есенцијалним масним киселинама, антиоксидансе. Ова врста хране је одлична за побољшање здравља, еластичности и изгледа коже.
Најбоље намирнице у борби против поморанџине коре су:
Јаја, карфиол, соја, кикирики путер, спанаћ (лецитин); Ланено семе, маслиново уље, ораси, масна риба (масне киселине); Грејпфрут, поморанџе (антиоксиданси, полифеноли, аминокиселине).
Витамин Ц је веома повезан са синтезом колагена. Колаген побољшава еластичност коже и чини целулит мање видљивим. Штавише, америчка истраживања су потврдила да овај витамин помаже сагоревање 30% више масти током вежбања. Дакле, користити свакодневно 75мг витамина Ц из таблета ако ову количину не можете да унесете кроз исхрану; 150 грама лимуна садржи 75 мг али и само 60 грама свеже термички необрађене паприке. Осим витамина Ц, треба узети и довољно витамина Е.

Најновији број

12. октобар 2017.

Најновији број