1. jun 2023.1. jun 2023.
Vasilije Tadić i Andrej Pakljanac (Foto: Glas Podrinja)
Andrej i Vasilije pobednici osmih Reklamatera
Vasilije Tadić i Andrej Pakljanac sa reklamom za Levis farmerice pobedili su na osmim Reklamaterima Odseka za medicinske i poslovno – tehnološke studije Akademije strukovnih studija Šabac. Drugo mesto osvojila je Daška sa reklamom za osiguranje, a treće Teodora Vučinić, Emilija Ljubinković i Aleksandra Lazić sa reklamom za turističku agenciju. Pobednike su birali stručni žiri i publika sastavljena od studenata.
-Naša reklama se sastoji iz tri priče, a svaka je snimana na drugoj lokaciji. Radni deo Levis farmerica sniman je u Štitaru, odakle sam ja, drugi, poslovni deo, sniman je u gradu u naselju Benska Bara odakle je kolega Andrej, a treći u Velikom parku i tu su nam pomogle koleginice Jovana i Katarina koje su ulepšale reklamu, kaže Vasilije Tadić iz pobedničkog tima.
Vasilijeva i Andrejeva reklama dobila je najviše ocene kod publike, što im je donelo i ukupnu pobedu. Inspirisao ih je kvalitet i tradicija modnog brenda koji su predstavili.
-Želeli smo da prikažimo kvalitet Levis farmerica. To je marka koju još od 1873. godine nose sve generacije i mogu da se nose u svim kombinacijama, istakao je Andrej.
Ove godine tekmičilo se 12 grupa. Pored 10 ekipa redovnih studenata učestovala su i dva tima studenata koji studiraju iz radnod odnosa.
-Svake godine imamo sve više takmičarskih grupa. Drago mi je da se pored redovnih uključuju i studenti koji studiraju uz rad. Svi oni su uspeli u zadatku. Moj glavni zadatak dat njima jeste bio da rade timski, da se upoznaju, druže i stvaraju mrežu i snagu kojom će izgurati do kraja studija, kaže dr Jelena Jevtić, koordinator Reklamatera.
-Naša reklama se sastoji iz tri priče, a svaka je snimana na drugoj lokaciji. Radni deo Levis farmerica sniman je u Štitaru, odakle sam ja, drugi, poslovni deo, sniman je u gradu u naselju Benska Bara odakle je kolega Andrej, a treći u Velikom parku i tu su nam pomogle koleginice Jovana i Katarina koje su ulepšale reklamu, kaže Vasilije Tadić iz pobedničkog tima.
Vasilijeva i Andrejeva reklama dobila je najviše ocene kod publike, što im je donelo i ukupnu pobedu. Inspirisao ih je kvalitet i tradicija modnog brenda koji su predstavili.
-Želeli smo da prikažimo kvalitet Levis farmerica. To je marka koju još od 1873. godine nose sve generacije i mogu da se nose u svim kombinacijama, istakao je Andrej.
Ove godine tekmičilo se 12 grupa. Pored 10 ekipa redovnih studenata učestovala su i dva tima studenata koji studiraju iz radnod odnosa.
-Svake godine imamo sve više takmičarskih grupa. Drago mi je da se pored redovnih uključuju i studenti koji studiraju uz rad. Svi oni su uspeli u zadatku. Moj glavni zadatak dat njima jeste bio da rade timski, da se upoznaju, druže i stvaraju mrežu i snagu kojom će izgurati do kraja studija, kaže dr Jelena Jevtić, koordinator Reklamatera.
M.M.
Aktuelno
Najnoviji broj
28. mart 2024.