11. mart 2019.11. mar 2019.
Počela kampanja o zaštiti potrošača. "Da kupovina bude milina"

Počela kampanja o zaštiti potrošača. "Da kupovina bude milina"


Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija Srbije počelo je danas kampanju o pravima potrošača "Da kupovina bude milina", kojom se obeležava 15. mart, Svetski dan potrošača.

Cilj kampanje, koja će trajati do 22. marta, je edukacija potrošača o njihovim pravima, pogotovo ako nisu zadovoljni robom ili uslogom koju su platili u trgovini ili elektronski.

U toku kampanje "Da kupovina bude milina" biće emitovani video spotovi na sajtu www.zastitapotrosaca.gov.rs i Jutub kanalu Ministarstva u kojima će biti reči o E-trgovini, telekomunikacionim uslugama, turističkim uslugama i trgovini na malo.

Kampanja je organizovana u okviru realizacije tvining projekta "Dalji razvoj zaštite potrošača u Srbiji" koje finansira Evropska unija, a koje Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija sprovodi u saradnji sa Ministarstvom za inovacije i tehnologiju Madjarske i Regionalnom razvojnom agencijom Senec–Pezinok iz Slovačke od avgusta 2017. godine.

Državna sekretarka u Ministarstvu trgovine, turizma i telekomunikacija Tatjana Matić je na konferenciji za novinare povodom početka kampanje rekla da je u oblasti zaštite potrošača veliki supeh postigut u zaštiti kolektivnog interesa, jer su udruženja potrošača prva adresa kojoj se obraćaju nezadovoljni kupci.

Ministarstvo će, kako je najavila, uskoro raspisati konkurs za dodelu podsticajnih sredstava udruženjima za zaštitu potrošača za 2019. godinu u iznosu od 20 miliona dinara.
Izvor: Beta

Najnoviji broj

25. april 2024.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa