29. mart 2019.29. mar 2019.
Bojan Radojčić - akademski slikar
Samožrtvovanje je neminovnost
Umetnik ima privilegiju da izrazi svoj stav, prenese ideju ili emociju.
Koncept, poruka i priča koju nosi rad je od suštinske važnosti. Umetničko delo treba da uspostavi dijalog sa posmatračem. Samožrtvovanje je deo ljudske sudbine i ne može se izbeći
Koncept, poruka i priča koju nosi rad je od suštinske važnosti. Umetničko delo treba da uspostavi dijalog sa posmatračem. Samožrtvovanje je deo ljudske sudbine i ne može se izbeći
Osim estetskog utiska koji ostavlja, važan zadatak umetnosti je da izazove snažan osećaj identifikacije kod posmatrača. Moć koju poseduje, ili bar teži da dostigne, oduvek je blagotvorna, prosvetljujuća za one koji žele i kadri su da je vide, osete. Zbog toga je neophodno da stvaralaštvo bude deo duhovnog života čoveka, pronikne u obesmišljenu svakodnevicu.
Konstantna zarobljenost društva između nerazumevanja, slobodnog i često pristrasnog interpretiranja prošlosti uz konstantno preslikavanje postojećih matrica na budućnost dovodi umetnost i umetnika u poziciju glasnika, večitog buntovnika.
Male intimne storije ispričane kroz prizmu akademskog slikara Bojana Radojčića nose snažnu univerzalnu poruku u kojoj pojedinac prepoznaje sebe. Navode na preispitivanje lične egzistencije, uverenja. Na crtežima velikog formata dominiraju tajanstveni likovi putem kojih umetnik inicira suštinsku komunikaciju, umetničko delo -konzument.
opširnije u štampanom izdanju
Konstantna zarobljenost društva između nerazumevanja, slobodnog i često pristrasnog interpretiranja prošlosti uz konstantno preslikavanje postojećih matrica na budućnost dovodi umetnost i umetnika u poziciju glasnika, večitog buntovnika.
Male intimne storije ispričane kroz prizmu akademskog slikara Bojana Radojčića nose snažnu univerzalnu poruku u kojoj pojedinac prepoznaje sebe. Navode na preispitivanje lične egzistencije, uverenja. Na crtežima velikog formata dominiraju tajanstveni likovi putem kojih umetnik inicira suštinsku komunikaciju, umetničko delo -konzument.
opširnije u štampanom izdanju
Aktuelno
Najnoviji broj
25. april 2024.