Berza

  • aero 830 ▼ -1,19%
  • coka 9.707 ▼ -2,93%
  • dinnpb 4.000 ▲ 7,93%
  • dnos 2.400 ▲ 4,35%
  • enhl 683 ▼ -2,43%
  • hmbg 750 ▲ 12,61%
  • impl 3.350 ▲ 4,33%
  • kmbn 3.241 ▲ 1,28%
  • kmbnpb 1.350 ⚫ 0,00%
  • niis 685 ▲ 0,29%
  • puue 156 ▼ -3,11%
  • rmbg 29 ▲ 16,00%
  • stup 5.904 ▼ -0,05%
(21. april 2019.)

UNS: Osnovano samoregulatorno telo za oglašavanje

UNS: Osnovano samoregulatorno telo za oglašavanje


U Srbiji je prvi put osnovano samoregulatorno telo u oblasti oglašavanja, koje će, po rečima izvršne direktorke Nacionalne asocijacija za etičke standarde u oglašavanju (NAESO) Jelene Ivanović, pomagati potrošačima, medijima, oglašivačima i agencijama.

Ivanović je za UNS rekla da će NAESO pružati stručne savete i tumačenja u vezi sa primenom Kodeksa marketinških komunikacija, proveravati pritužbe na račun oglasnih poruka i kampanja i organizovati edukativne programe namenjene profesionalcima.

"Kodeks se odnosi na sve vrste medija, što znači da će NAESO svojim radom doprineti i razvoju i uredjenju medijske industrije", navela je Ivanović, a prenosi UNS.

Ona je rekla da je NAESO nezavisno, nevladino i neprofitno udruženje, a njegovim osnivanjem Srbija se našla na listi više od 20 zemalja koje imaju svoja nacionalna samoregulatorna tela u oblasti oglašavanja.

Članovi NAESO su punopravni - svako pravno lice koje se bavi marketinškom komunikacijom (agencije, oglašivači, izdavači...) i pridruženi - udruženja i druge neprofitne organizacije.

"Potpisivanje pisma o nameri je prvi korak u procesu učlanjenja, a skupština održana 11. aprila okupila je predstavnike kompanija i udruženja uključenih u kreiranje samoregulatornog mehanizma u Srbiji", rekla je Ivanović.

Izvor: Beta

Najnoviji broj

22. avgust 2019.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa