18. maj 2019.18. maj 2019.

Vučić: Završetak južnog kraka Koridora 10 nauk za budućnost

Predsednik Srbije Aleksandar Vučić izjavio je danas, uoči otvaranja južnog kraka Koridora 10 kroz Grdeličku klisuru, da je izgradnja te deonice "nauk za budućnost kako da radimo i izbegnemo greške ali i kako možemo da premostimo sve teškoće i napravimo najlepše rezultate".
Obraćajući se novinarima na Kosini 2 novoizgrađenog autoputa kod Vladičinog Hana, Vučić je kazao da je završetak južnog kraka Koridora 10 prilika za građane Srbije da bolje upoznaju svoju zemlju.

"Malo ko zna šta imamo u Grdelici, Vladičinom Hanu, Vranjskoj banji a sad su nikad bliža i mnoga druga divna mesta. Ovo će biti prilika ne samo za dobar tranzitni saobraćaj već je južni krak Koridora 10 važan i zbog investitora koji će dolaziti, zbog nižih transportnih troškova ali i zbog samih ljudi, posebno u Pčinjskom i Jablaničkom okrugu", kazao je predsednik Srbije.

On je kazao da je uz deonicu Koridora 11 od Preljine do Požege, južni krak Koridora 10 kroz Grdeličku klisuru, dužine 26,3 kilometra, verovatno najteži deo puta kroz Srbiju koji su po njegovim rečima, svi preskakali.

"Pokazali smo da možemo da rešavamo najteže probleme, zato sam čestitao ljudima iz Vlade Srbije na ovom uspehu a posebno radnicima jer su uradili nešto što će se pamtiti. Ovim se pokazuje kako država vraća građanima. Danas je veliki dan za celu Srbiju, ponosan sam što ovo ostaje iza nas. Neće se ljudi za 30 godina sećati koliko smo uvećali BDP već puteva, bolnica, škola koje smo izgradili, to je budućnost Srbije", rekao je Vučić.

Izgradnjom te deonice ceo Koridor 10 dug 600 kilometara, od severa do juga Srbije, biće otvoren za saobraćaj, tako da će se od Beograda do granice sa Severnom Makedonijom tim autoputem stizati za tri i po sata.

Koridor 10 je deo panevropskog saobraćajnog koridora koji spaja Salcburg u Austriji sa Velesom u Severnoj Makedoniji, njegova izgradnja je počela 1970. godine a rokovi za zavšetak radova su više puta pomerani.

Radovi na autoputu kroz Grdeličku klisuru su počeli 2013. godine, koštali su oko 400 miliona evra i bili su najzahtevniji jer je na toj deonici više od 30 mostova i dva tunela, od kojih je tunel Manajle najduži u Srbiji.
Beta

Najnoviji broj

28. mart 2024.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa