Инфо

13. октобар 2021.13. окт 2021.
Бета

Бета

Нестле донирао 220.000 производа у кампањи 'Спасимо храну, спасимо хуманост'

Компанија Нестле Србија донирала је више од 220.000 прехрамбених производа у оквиру кампање "Спасимо храну, спасимо хуманост", чији је циљ да повећа свест градјана о проблему бацања хране и унапреди праксе које ће подстаћи донирање, саопштено је данас.

Акцију је покренула Фондација Ана и Владе Дивац уз финансијску подршку Америчке агенције за медјународни развој (УСАИД).
Током трајања кампање, запослени у компанији Нестле донирали су новац за куповину основних животних намирница за угрожене групе.

Осим тога, у акцији намењеној подизању свести потрошача, ова компанија је за сваки купљени Нестле производ у Универеxпорт продајним местима донирала још један исти такав производ у хуманитарне сврхе.

Менаџер корпоративних послова у компанији Нестле Адриатиц С Милица Милановић, рекла је да та компанија остаје посвећена борби против сиромаштва и подржава акције усмерене на решавање проблема расипања хране.

"Пратећи рокове трајања, уз правилно складиштење и сарадњу са институцијама, настојимо да искористимо своје производе за добробит свих. Бацање хране је неприхватљиво и са еколошког становишта, јер неадекватно управљање том врстом отпада производи скоро 10 одсто емисија гасова са ефектом стаклене баште", истакла је Милановић.

Становници ЕУ у просеку баце 174 килограма хране по становнику годишње, док је у Србији та количина знатно мања и износи око 105 килограма по становнику. Дневно се баци два милиона килограма хране, што је на годишњем нивоу више од 720.000 тона, док седам одсто становништва живи у апсолутном сиромаштву, поручили су из компаније Нестле.

Током ове године Нестле је угроженима донирао производе у вредности од око 17 милиона динара.

Бета

Најновији број

18. април 2024.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa