Инфо

18. мај 2019.18. мај 2019.

Вучић: Завршетак јужног крака Коридора 10 наук за будућност

Председник Србије Александар Вучић изјавио је данас, уочи отварања јужног крака Коридора 10 кроз Грделичку клисуру, да је изградња те деонице "наук за будућност како да радимо и избегнемо грешке али и како можемо да премостимо све тешкоће и направимо најлепше резултате".
Обраћајући се новинарима на Косини 2 новоизграђеног аутопута код Владичиног Хана, Вучић је казао да је завршетак јужног крака Коридора 10 прилика за грађане Србије да боље упознају своју земљу.

"Мало ко зна шта имамо у Грделици, Владичином Хану, Врањској бањи а сад су никад ближа и многа друга дивна места. Ово ће бити прилика не само за добар транзитни саобраћај већ је јужни крак Коридора 10 важан и због инвеститора који ће долазити, због нижих транспортних трошкова али и због самих људи, посебно у Пчињском и Јабланичком округу", казао је председник Србије.

Он је казао да је уз деоницу Коридора 11 од Прељине до Пожеге, јужни крак Коридора 10 кроз Грделичку клисуру, дужине 26,3 километра, вероватно најтежи део пута кроз Србију који су по његовим речима, сви прескакали.

"Показали смо да можемо да решавамо најтеже проблеме, зато сам честитао људима из Владе Србије на овом успеху а посебно радницима јер су урадили нешто што ће се памтити. Овим се показује како држава враћа грађанима. Данас је велики дан за целу Србију, поносан сам што ово остаје иза нас. Неће се људи за 30 година сећати колико смо увећали БДП већ путева, болница, школа које смо изградили, то је будућност Србије", рекао је Вучић.

Изградњом те деонице цео Коридор 10 дуг 600 километара, од севера до југа Србије, биће отворен за саобраћај, тако да ће се од Београда до границе са Северном Македонијом тим аутопутем стизати за три и по сата.

Коридор 10 је део паневропског саобраћајног коридора који спаја Салцбург у Аустрији са Велесом у Северној Македонији, његова изградња је почела 1970. године а рокови за завшетак радова су више пута померани.

Радови на аутопуту кроз Грделичку клисуру су почели 2013. године, коштали су око 400 милиона евра и били су најзахтевнији јер је на тој деоници више од 30 мостова и два тунела, од којих је тунел Манајле најдужи у Србији.
Бета

Најновији број

28. март 2024.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa