Инфо

Берза

  • aero 804 ▼ -1,83%
  • aven 1.200 ⚫ 0,00%
  • dinnpb 4.505 ▲ 0,11%
  • enhl 661 ▲ 1,54%
  • fint 580 ▲ 0,87%
  • glos 444 ▲ 8,29%
  • gmon 2.000 ▼ -0,05%
  • hmbg 690 ▲ 0,58%
  • impl 3.301 ⚫ 0,00%
  • jmbn 6.500 ▼ -7,14%
  • kmbnpb 1.200 ▼ -8,26%
  • mtlc 1.910 ▲ 1,22%
  • niis 674 ▼ -0,74%
  • psob 1.110 ▲ 5,61%
  • ptlk 20 ▼ -20,00%
  • sjpr 570 ⚫ 0,00%
  • sttm 4.500 ⚫ 0,00%
  • svrl 540 ⚫ 0,00%
  • tgas 12.500 ▼ -0,15%
  • tigr 59 ⚫ 0,00%
(11. јул 2019.)

"Буба" отишла у историју после седам деценија

"Буба" отишла у историју после седам деценија
Последњи примерак култне Фолксвагенове "бубе" изашао је данас из фабрике те фирме у Пуебли, у Мексику, чиме је стављена тачка на више од седам деценија производње овог аутомобила, преноси новинар агенције Франс прес.

Уз свирку маријачија и аплауз, аутомобил метализе плаве боје прошао је неколико метара овековечен камерама, окружен радницима из фабрике где је произведено 1,7 милион нових аутомобила марке "буба" од 1997. године.

"Грасијас Битл" (Хвала Буби) писало је на мајицама радника који су саставили овај послендји примерак последњег издања аутомобила за седам сати.

Шездесет пет последњих "буба" у историји, нумерисаних од 1 до 65, што одражава 65 година рада Фолксвагена у Мексуку, продато је преко интернета по цени од око 21.000 долара.

Последња верзија "бубе" нема скоро ништа заједничко са својим великим претходником којег је смислио аустријски инжењер Фердинанд Порше. Он је био ангажован да реализује идеју некадашњег немачког диктатора Адолфа Хитлера о "народном аутомобилу", по узору на Фордов "модел Т" у САД.

Производња тог класичног модела је почела током 1930-их и завршена 2003. године.

Последњи примерак иновиране "бубе" из завршне серије од 5.961 аутомобила завршиће у музеју после данашњих церемонија у Пуебли којима се обележава крај производње.

Најновији број

17. октобар 2019.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa