Инфо

16. јул 2009.16. јул 2009.
ИНТЕРНЕТ МАГАЗИН

СРБИЈА, ИНТЕРНЕТ ТРЖИШТЕ?

Да ли је Србија спремна за Интернет „утакмицу“? Да ли препознајете потенцијал он-лајн пословања? Знате ли колико се годишње у Србији потроши новца на рекламу путем Интернета? Према проценама стручњака у годинама које су пред нама, „Интернет - Ел Дорадо“ се налази управо на нашем парчету светске „мреже над мрежама“. Иако је светска економска криза успорила, на неким деловима планете чак и онемогућила раст и развој привредних кретања код нас се бар када је у питању Интернет сцена очекује прави бум! Ко препозна своју шансу и крене у пословни подухват звани он -лајн трговина има солидан потенцијал за успех. Недавно одржани семинар о Интернет оглашавању некретнина у Привредној комори Србије открио је да је у Србији прошле године (подаци из 2008.) тржиште оглашавања на Интернету вредело између четири и шест милиона еура! Тај податак је у јавност изнео консултант за електронско пословање Драган Варагић. Господин Варагић наводи да између 30 одсто и 50 одсто тог тржишта заузимају сајтови медијске куће Б92 и дневних новина Блиц. Његове процене су засноване на подацима Агенције за привредне регистре на чијем сајту њњњ.апр.гов.рс сазнајемо да су приходи од Интернет оглашавања следећи: Фирма за оглашавање (Хттпоол ) Хттпул у 2008. је имала приход од 88,5 милиона динара, што је 80 одсто више него 2007. године и профит од 12 милиона динара. Сајт за образовање и запошљавање Инфостуд у 2008. је имао приход од 75,5 милиона динара, што је 2,2 пута више него 2007. године, а профит је износио 37,9 милиона динара. Интернет претраживач Крстарица у 2008. је имао приход од 31,5 милиона динара, што је око 20 одсто више него 2007. године, а профит је износио 408.000 динара...

Најновији број

18. април 2024.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa