Инфо

28. децембар 2017.28. дец 2017.
Од 1. јануара  Е-писарница
Унапређен систем рада Градске управе:

Од 1. јануара Е-писарница

Од 1. јануара на Јединственом шалтеру у Градској управи грађани могу поднети захтев за више од 200 пословних процеса само уз личну карту и усмени захтев. И не само то, помоћу пин-кода који ће добити, од куће, на адреси њебписарница.сабац.орг, могу пратити ток реализације свог предмета, тако да у сваком тренутку знају у којој је фази.
Све ово могуће је захваљујући изради нове, савремене апликације е-писарнице коју Шабац добија први у Србији. На овај начин грађанима се штеди време и новац јер ће запослени у Градској управи поред новог начина пријема захтева грађана по службеној дужности прибављати документа која су раније сами достављали.
На Јединственом шалтеру и у свим месним канцеларијама, поред предаје захтева и информисања, грађани без одласка у Одељење локалне пореске администрације могу добити и информације о стању пореског дуга и увид у картицу својих пореских обавеза, уколико код себе поседују лични документ.
Матична служба града Шапца је међу првима у Србији почела са применом програма електронског пријављивања новорођенчади. Шапчанке у породилишту могу обавити пријаву рођења, пребивалишта и здравствене заштите за бебу, а извод из матичне књиге рођених доставља им се на кућну адресу.
Све услуге доступне и у селима
У 38 месних канцеларија у шабачким селима грађани могу завршити све административне послове из надлежности Градске управе града Шапца и добити помоћ у вези са спровођењем свих административних процедура и решавањем захтева из било које области.
У било којој месној канцеларији или матичној служби Градске управе грађани могу добити извод из матичне књиге рођених, венчаних или умрлих или уверење о држављанству, без обзира на место рођења и пребивалишта. Такође, могу се добити и у било ком другом граду у Србији јер су матичне књиге Града Шапца преведене у електронски облик и налазе се у Централном систему републике Србије.
На овај начин грађани не само да лакше долазе до докумената, него штеде своје време и новац.
Поред тога у месним канцеларијама може се добити административна помоћ за заказивање термина и подношење захтева за личне карте, здравствене књижице, пререгистрације пољопривредних газдинстава, остваривање права на субвенције, поделу здравствених картица.

Најновији број

18. април 2024.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa