Инфо

12. април 2018.12. апр 2018.
У корак са савременим технологијама
ПОРТАЛ И АПЛИКАЦИЈА “ГЛАСА ПОДРИЊА”

У корак са савременим технологијама

Током 74 године трајања “Глас Подриња” се појавио у јавности 3.700 пута, одштампано је око 30.000.000 примерака. Наведене цифре са једне стране изазивају поштовање, са друге обавезу садашњем менаџменту да се оно што је било добро деценијама сачува и унапреди у складу са захтевима садашњег тренутка.
-Почетком године смо најавили да поред примарне визије унапређења штампаног издања имамо и идеју да искорачимо у будућност уз помоћ савремених технологија. Са тим циљем, у протеклом периоду доста енергије, рада и труда смо уложили у оспособљавање и развијање нашег портала који је истовремено подржан и андроид апликацијом. Данас, када су и портал и апликација у функцији, са задовољством можемо да констатујемо да смо постали занимљиви и оним циљним групама којима раније нисмо били - истиче директор листа “Глас Подриња” Зоран Живковић, и додаје.
-Оно на шта смо посебно поносни је чињеница да смо, колико је нама познато, једини лист у региону, а други на нивоу Србије који је својим корисницима омогућио услуге Е комерца. У сарадњи са програмерима банке Интеса и шабачке куће за маркетинг и консалтинг “Като”, развили смо Е комерц платформу, која свим нашим корисницима омогућује да наше услуге наруче и плате електронски, безготовинским путем преко виса и мастеркарда.
Поред нас, овакав начин пословања у нашој земљи има само лист “Политика”, а у региону сарајевско “Ослобођење” и загребачки “Вечерњи лист”.
Према Живковићевим речима, имплементација оваквог програма се показала као компликована процедура, која је пре свега изискивала усклађивање са законским прописима, банкарским стандардима, стандардима картичарских организација. Професионална подршка програмера из фирме “Като” је у овом смислу била од непроцењивог значаја, мада је корист била обострана: “Глас Подриња” је постао прва медијска кућа у Мачванском округу која је закорачила у свет електронске трговине, а стручњаци из агенције “Като” су стекли непроцењиво искуство.
-Захвалио бих се “Гласу Подриња” на уложеном поверењу, јер када вас ангажује кућа са таквом традицијом, таквим именом и реномеом то пре свега обавезује да се поручена услуга уради на максималном нивоу који нам је тренутно доступан. Као што је Живковић већ напоменуо, по нашим сазнањима, на територији Шапца и Мачванског округа у “Гласу Подриња” је уведен први систем који корисницима омогућава плаћање услуга путем картица, не само када говоримо о медијским кућама него, уопште у привреди. Пут којим смо омогућили корисницима из било ког дела Мачве, Србије или света, да услуге наручују и плаћају без доласка на шалтер није био ни мало лак, али га је било задовољство прећи јер смо њиме доста тога научили и тим искуством створили одличну базу за даљи напредак - истакао је у име агенције “Като” Зоран Јовановић.
Поред портала на којем читаоци уз информације могу пронаћи читав сет услуга, жеља менаџмента “Гласа Подриња” је била да омогући што већем броју грађана да се из сата у сат информишу о актуелностима из Шапца, најзначајнијим догађајима из Србије, занимљивостима из света преко својих андроид телефона. До данас је евидентиран број од око 1.000 корисника наведене апликације, док је следећи корак проширење ове могућности на телефоне који користе ИОС платформу.
-Када је реч о андроиду још увек смо у неком пробном периоду. Задовољни смо повратном информацијом коју добијамо од корисника и поносни на чињеницу да је наш “Глас” после 74 године недељног информисања прешао на дневно онлине новинарство. Ово је био јако захтеван посао који је изискивао и додатну едукацију новинара као и иновирање техничке опреме - објашњава Живковић.

Т.Т.

Најновији број

18. април 2024.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa