Инфо

9. мај 2019.9. мај 2019.
Етикетирање без брендирања
ПРИВРЕДНИ ТОКОВИ

Етикетирање без брендирања

За већину произвођача у општини Богатић који покушавају да што боље осмисле своју производњу на малим газдинствима, брендирање је за сада мисаона именица. Уз помоћ општинске Туристичке организације они покушавају и све више успевају да промовишу своје производе на бројним сајмовима и манифестацијама. За то су награђивани са више вредних признања. Посебно се истакло газдинство Момчила Будимировића из Глушаца које производи козји сир у храстовој кори. За то је домаћин добио мноштво награда у земљи али и на сајму у Москви.
- Трудим се да што више усавршим технологију производње. На интересовање купаца и пласман производа се не жалим. Штавише, потражња је већа него што ја могу да произведем сира. Ни за постигнути квалитет не бринем. Он је доказан на бројним сајмовима и манифестацијама на којима учествујем и освајам признања. Брендирање је за сада ипак компликован, скуп и превише захтеван посао. Могу рећи пре сам се изборио за етикету квалитета, каже Момчило.
Заиста је интересовање и потражња за сиром који производи велико. Проверавао је квалитет производа у више репрезентативних лабораторија и придржавао се савета стручњака уз неизбежан сопствени додатак. Та “формула” је дала резултат и многи његов производ, сир у храстовој кори од коза користе као лек.
- Паковање је веома важно, етикета као потврда квалитета такође. Рекао бих да је ипак најважнија реч потрошача, а она је уједно и најбоља реклама. Ко једном проба овај сир, стална је муштерија. Истакао бих велики допринос наше општинске Туристичке организације, посебно на промоцији производа и уверен сам да ће тако бити и у наредном периоду, додаје Будимировић.
Стални учесник сајмова и манифестација производа малих газдинстава у општини Богатић је и кућа Момчила Лацковића из Клења која производи првокласни и много награђивани мед.
- Доста нам је помогла Туристичка организација наше општине. Та помоћ и сарадња је увек присутна. Као доказ квалитета нашег меда су и бројне награде. Тиме смо на неки начин промовисали и промовишемо наш крај. Брендирање, како га ми замишљамо, ипак захтева више труда и улагања. То је будућност, надам се још успешнија. Наравно, потребно је више пажње посветити спречавању “лова у мутном”, а то се код нас нарочито очитује у великим количинама вештачког меда на тржишту, што би требало оштрије сангционисати, наглашава Лацковић.
Љ.Ђ.

Најновији број

28. март 2024.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa