Инфо

16. јун 2011.16. јун 2011.
МИЛАН Д. СТЕВАНОВИЋ - КАКО ДА ПОБЕДИТЕ НА ИЗБОРИМА

ЗАРАЂЕНО ВРЕМЕ

Аутор књиге „Како да победите на изборима“, почетком деведесетих година активно се укључује у политички рад опозиционих странака. У периоду од 1996. до 2000. налази се на функцији шефа маркетинга ДС-а. Од 2000. бави се организацијом и спровођењем политичких кампања. Као члан централног изборног штаба, на различитим функцијама учествовао у петнаестак политичких кампања...
Претпоставимо да немамо јаку и медијски интересантну странку. И да наш фаворит нема позицију која завређује пажњу. Тада је фора да се изборимо за новинске чланке, телевизијске прилоге и гостовања у ударним емисијама, што више. Медији јуре за вестима. Наше је да се постарамо да преносе што више вести о нама, па макар нека била и негативна. Најгоре могуће је да не преносе ништа. Неке моје колеге се с овим не слажу. Нормално је да у слободним медијима излазе и негативни чланци о нама. Нема потребе за панику. Па који то кандидат или странка нема слабости. О томе како и кад да нападамо и како да се бранимо - мало касније.
Ако се о нама не прича и нема нас у новинама, значи да смо слаби или, још горе, безопасни. Увек се радујем кад изађе нека измишљотина о нашем кандидату, јер онда знам да је то неко наручио, што значи да неком смета-мо, а то, јопет, значи да смо јаки. Пошто је у питању измишљотина задовољан сам, јер нешто друго, истинито, нису могли да нађу. А кад се противник бави измишљотинама о нама, то бирачи на крају ипак скапирају. С друге стране, су-пер је што се баве нама, јербо се не баве оним чиме тре-ба да се баве, то јест промоцијом свог кандидата. Како да победите на изборима

Најновији број

11. април 2024.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa