Инфо

29. октобар 2020.29. окт 2020.
Праћење наставе у пиџами
ОНЛАЈН НАСТАВА – ЗА И ПРОТИВ

Праћење наставе у пиџами

Услед пандемије Ковид 19, целокупан школски систем у Србији сусрео се са новим начином извођења наставе путем онлајн платформи, што је изазвало различите реакције код људи. Оне мало старије генерације забринуте су због (не)сналажења са модерним технологијама и учинка такве наставе, док се млади служе свим олакшицама и радују “додатном слободном времену”.
Прелазак на онлајн школовање захтевао је пре свега другачија техничка средства која многима нису била доступна. Рачунари, паметни телефони, стабилна интернет веза, само су први степеник у извођењу и праћењу овакве наставе. Због тога се, још на почетку, родило неповерење и отпор према раду, посебно код особа са мањком рачунарске писмености. Међутим, свима је у неком тренутку била неопходна помоћ како би се прилагодили новонасталој ситуацији. Сналазивши се, ко је како умео, многи су се запитали колико је овакав вид школовања ефикасан и да ли су остварени образовни циљеви. Некима је онлајн настава омогућила бољу организацију времена, а за неке је уследио пад мотивације. Ипак су провере знања путем онлајн платформи дискутабилне, а јавило се и одређено незадовољство квалитетом предавања.
Иако је информисање путем интернета брзо и лако доступно, осети се изостанак живе речи и дискусије. Овогодишњим бруцошима ускраћено је задовољтво упознавања са студентским животом и свим његовим дражима.
“Предност је свакако то што можемо да се пробудимо пет минута пре почетка предавања и пратимо га у пиџами”, духовито коментарише Вера Обрадовић, студенткиња прве године Правног факултета у Београду.
Свеприсутнија је прекомерна изложеност различитим врстама екрана који утичу на здравље и социјалну изолованост. Пред родитељима су се указала нова задужења од великог значаја за најмлађе ученике и њихов развој.
Мина Ђ.Г.

Најновији број

28. март 2024.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa