Инфо

5. новембар 2020.5. нов 2020.
Резултати говоре уместо речи
СРЂАН МИТРАШИНОВИЋ ПОСЛЕ ЧЕТИРИ ГОДИНЕ ПОДНЕО ОСТАВКУ

Резултати говоре уместо речи

Шабац је на туристичкој мапи Србије постао препознатљив по манифестационом туризму. Број манифестација је увећан и прошле године их је било близу 40. Са друге стране, манифестацијама које су већ дуго постојале подигнут је квалитет или су прилагођене времену
На другој седници Скупштине Града, одржаној у уторак, Туристичка организација Града Шапца добила је новог в.д. директора. На ту функцију постављена је Нађа Глигорић, дипломирани социолог. Срђан Митрашиновић, који је на овом месту провео претходне нешто мање од четири године поднео је оставку.

-Искрен и истинит став, као и посвећен приступ ономе што радим мантра је којом сам се увек водио. Не могу себи да дозволим и од тога данас одступим, те сходно свему реченом не могу пренебрегнути чињеницу која се односи на дешавања у нашем граду у предходним месецима и остати на њих слеп и нем. Тренути епилог тих дешавања, сигуран сам, не би дао могућност добре комуникације и тиме не би ми дозволио да посао који је од великог значаја за имиџ нашег града обављам на нивоу који сам то радио до сада. То би сигуран сам утицало на тренд резултата који је међу најбољим у Србији, те сходно свему поднео сам оставку на место директора Туристичке организације града Шапца, каже Митрашиновић за наш лист о разлозима свог одласка са функције.

Резулатати које је остварио током свог мандата лако су мерљиви. Довољно је упоредити бројеве из 2016. године и прошле. Па чак и ове године, коју је обележила пандемија, Шабац је до сада забележио број ноћења на нивоу оног из 2016. године.

Током 2016. године у Шабац је дошло 13.238 туриста, а број ноћења је био 23.392. Они су се у граду задржали у просеку 1,77 дана, а приход од боравишне таксе је износио нешто мање од 1.800.000 динара. Три године касније у Шабац је дошло 22.200 туриста, а број ноћења је био око 65.000. Задржали су се просечно 2,77 дана, а приход од боравишне таксе достигао је готово 4 милиона динара.

Током овог периода дошло је до значајног повећања смештајних капацитета. Број лежајева се скоро дуплирао, али то и даље није довољно да сви гости који дођу на највеће манифестације нађу смештај у граду.
Шабац је на туристичкој мапи Србије постао препознатљив по манифестационом туризму. Број манифестација је увећан и прошле године је био близу 40. Са друге стране, манифестацијама које су већ дуго постојале подигнут је квалитет или су прилагођене времену.

За ове четири године обележени су и неки значајни јубилеји. Руже Липолиста прославиле су четврт века, Чивијада педесет година, а Церски марш прву деценију. Шабачки хиподром се позицирао на месту најбољег у држави, са највећим бројем тркачких дана и најзначајнијим тркама. Шабачки вашар је променио локацију, што се већ прве године показало као одличан потез. Пливачки маратон Јарак – Шабац је после пола века био пред гашењем, али је променио форму и наставио да живи. Обожаваоци Фића, Буба, БМВ-ова имали су своје дане. Љубитељи ракије могли су да уживају у свом омиљеном пићу током Дана ракије, а произвођачи да се надмећу и покажу ко је најбољи. Током ових дана Шабац је био Србија, а Србија у Шапцу.

И спонзори препознали потенцијале
-Остварили смо добру сарадњу са бројним спонзорима, а најпрепознатљивије је било партнерство са Апатинском пиваром и чувени натпис на етикети Јелен пива „Мој град – моја снага“. Морам да истакнем нашег највећег партнера, који је показао висок степен локалн патриотизма и претходних сезона нам био спонзор на свим догађајима, а то је „Млекара Шабац“.


Базари старих и уметничких заната изборили су се да се одржавају 10 пута годишње, што је Шапчанима дало прилику да могу редовно да купују квалитетне домаће производе, а малим произвођачима да могу да зараде.
Шабац је током ових година имао и запажену промоцију на Међународном сајму туризма у Београду, а прошле године и на сајму у Крагујевцу.

Пред ново руководство није постављен лак задатак. Треба бар одржати континуитет.
Митрашиновић наследници на функцији жели сву срећу у раду, а посебно се захвалио свом тиму на помоћи у реализацији свега оствареног.

-Када се осврнем на претходне четири године морам да издвојим два догађаја која смо сви радили са посебном вољом и еланом. Реч је о Улици хуманих Чивијаша, за коју од срца навијам да постане традиција и Параду беба и трудница, која је најлепша слика Србије. Верујем да смо трасирали пут успешном почетку рада кампа на Крфу, на шта сам јако поносан, каже Митрашиновић.

Најновији број

28. март 2024.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa