Инфо

9. септембар 2021.9. сеп 2021.
,,ВУМ“од комшијског маркета до домаћег  трговачког ланца

,,ВУМ“од комшијског маркета до домаћег трговачког ланца

“ВУМ” маркети послују више од три деценије, са преко 65 малопродајних објеката у више од 5 Општина и запошљавају преко 400 запослених. Драгоцено искуство руководства ове компаније, њихово познавање тржишта, потреба купаца и потенцијала развоја, интегрисано је у креирање стратегије пословања, а захваљујући томе, данас Домаћи трговачки ланац обједињује 13 трговачких предузећа са преко 700 малопродајних објеката у целој Србији.

Посебно место чувамо за оно што стиже са локалне фарме, њиве, од локалног произвођача, а представља производ врхунског квалитета. Желимо да мотивишемо своје купце да купују производе који настају управо у њиховим срединама и тиме утичемо на економски развој заједнице .

Добре комшије
Оно што је најважније, јесте да објекти нису само приступачни, у комшилуку и са одличном понудом, већ су пре свега место где се потрошач, уз љубазну реч и осмех сваког запосленог, заиста осећа добродошло. Иако су се развијали, расли, уводили у пословање многе постулате савременог пословања, ДТЛ објекти нису изгубили оно аутентично, онај комшијски дух, блискост са својим потрошачима .


За нама је веома динамична деценија када је реч о малопродајном систему у Србији. С једне стране, наставио се тренд доласка великих регионалних и интернационалних играча, а с друге стране, као природан одговор на њих, домаћи трговински ланци започели су процес удруживања. Пратећи искуство великог броја сличних ланаца у Европској унији, нарочито ланца “Едека” из Немачке, пре десет година “ВУМ” маркети били су једни од иницијатора оснивања Домаћег трговачког ланца (ДТЛ), као јединственог ланца трговине средњег малопродајног формата у Србији .



За пословање компаније “ВУМ”, као и за пословање осталих чланица ланца, удруживање је довело до постизања ефекта економије обима, тржишне конкурентности и ценовне атрактивности, као одлучујућег фактора када је реч о крајњем потрошачу.

Како истичу из компаније, све чланице ове трговинске алијансе свакодневно улажу у своје запослене, унапређују њихова знања и вештине, те повећавају удео приватних робних марки, чиме јачају партнерске односе са локалним произвођачима и подстичу економски развој локалне заједнице. Осим тога, развијају и “loyalty” програме којима унапређују однос са потрошачима, а креирају и пројекте социјалне одговорности кроз које доприносе побољшању живота својих суграђана.
ПР

Најновији број

28. март 2024.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa