Инфо

6. август 2009.6. авг 2009.
ИНТЕРНЕТ МАГАЗИН

МАЛА ШКОЛА ИНТЕРНЕТ МАРКЕТИНГА

Скоро сви облици маркетинга пролазе кроз велике фазе промена. Да ли је за Вас или за Вашу компанију ово једна добра или лоша вест зависи од тога на којој сте страни. Свака компанија, фирма, предузеће, радња је основана са основним циљем, да би остварила профит. Још важније је да Ваши клијенти осећају да ће имати неки профит, напредак од тога ако ступе у контакт са Вама и услугама које нудите. Данас фирме (већина) троши пуно новаца на старе, заостале рекламне и маркетинг кампање. Углавном мисле да појављивање у свим медијима доноси успех који очекују. Да ли су се доносиоци одлука у тим фирмама запитали или замислили о идеји да се путем или помоћу блога компаније, интернет маркетинга сви сувишни трошкови могу драстично смањити и могу се постићи много лепши пословни резултати него помоћу “старих“ варијанти. Питање је да ли и пола одсто компанија у Србији користи Интернет комуникацију на начин који би им могао донети значајније пословне резултате. Код домаћих компанија још није у потпуности развијена свест о томе како да побољшају пословање захваљујући Интернету. Разлози за то су незнање и страх од непознатог ““ тврде домаћи стручњаци за пословну примену Интернета. Компаније у Србији на пољу Интернета за Европом каскају читаву деценију, а данас нас престижу и земље у региону. Добар део овдашњих компанија има катастрофалне Интернет презентације, пре свега захваљујући чињеници да би готово сви увек волели да плате “јагуара по цени фиће“...

Најновији број

28. март 2024.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa