Инфо

15. септембар 2022.15. сеп 2022.
Тимски рад, идеје и креативност
Успеси ученика ОШ „Мајур“

Тимски рад, идеје и креативност

„Трудимо се да емпатија, тимски рад, нове идеје, креативност доведу до функционалног знања. Дакле, за предавање, за истинско надахнуће мораш отворити своју душу ученику“, истиче учитељица ОШ „Мајур“ Јасмина Јанић
-Када имаш жељу да нешто научиш у то улажеш своје време, енергију и стрпљење, отварају се и врата могућности. То је мој кључ. На том путу себе упознајмо боље, стичемо искуство. Децу је лако мотивисати, јер знатижеља за новим код деце ствара ствраоце, а они су за мене главни део – каже учитељица ОШ „Мајур“ Јасмина Јанић.

Подстицање ученика да буду креативни значајно утиче на њихов развој, развој логике, критичког мишљења и закључивања је оно чему тежи кроз свој рад.

Републичко такмичење са међународним учешћем „Читалићи Кликераши“: Ана Јокић, 1.место на општинском; Леа Стефановић, 2.место на општинском. „Читалићи Кликераши“ за 1. и 2. разред организовани су до оштинског нивоа, док су за 3. и 4. организовани до републичког нивоа.
Републичко такмичење са међународним учешћем „Читалићи Креативци“: Ана Јокић, 1.место; Леа Стефановић, 3. место.
Републичко такмичење у категорији калиграфије „Светосавље и наше доба“: Тадија Јовановић, 2. место; Марко Јеремић, 3. место.
Републичко такмичење са међународним учешћем у категорији калиграфије „Дани Ћирилице“: Јована Симић, 2.место; Неда Тодоровић, похваљен и изложен рад. Републичко такмичење са међународним учешћем у категоријама: ликовна култура и калиграфија.
„Дани Николе Тесле“: Јована Симић, похваљен и изложен рад на републичкој изложби „Дани Николе Тесле“; Вељко Ђерић, похваљен и изложен рад; Александар Мићић, изложен рад; Мирослав Сузић, изложен рад; Анђела Дошеновић, изложен рад; Тадија Јовановић, изложен рад; Марко Јеремић, изложен рад; Леа Стефановић, изложен рад.
Награђени ученици су похваљени од стране директора школе Живана Макевића и добитницу су Видовданских награда које додељује Град Шабац.



-Рецимо рад са клејом утиче на мануелно манипулисање. Начин на који ће ученик направити од тога нешто, подстиче и развој њихове иницијативности у игри, истрајавању у идеји, планирању процеса и инжењерском обликовању. Оно је наставно средство за развој ученичког осећаја за лепо – додаје Јасмина и апострофира значај зметности за младе генерације које стасаву.

-Све почиње од тачке. А све остало иде испод ње. Ово није уметност, ово је осећај...тај осећај...Замишљено слово се преноси на папир, верно, у свој својој величини и лепоти. И треба бити наглашено. Оно само све говори. Линија је ствар стрпљења. Као и живот. Уметност може само да нас импресионира и задиви, лепотом боjа, звука или покрета, али ће нам тешко неку природну поjаву у потпуности обjаснити – каже наша саговорница и додаје да ће увек постоjати границе до коjих наука може да обjасни уметност, као што ће увек постоjати граница до коjе се уметничка инспирациjа може приближити науци.

Фото: "Глас Подриња"


-Уметност допире до свих, изазиваjући различита осећања и импресиjе, али и наука жели да допре до свих и пробуди жељу за знањем. „Боја је траг енергије у кретању“, говорио је Казимир Маљевић. Уметност долази до сазнања да материја која настаје као уметнички предмет директно зависи од квалитета енергије која је у њу уткана. Анри Поенкаре, француски математичар, давно је изјавио: „Научник не истражује природу зато што је корисна; он је првенствено проучава зато што му је извор задовољстава, зато што је природа предивна. Да природа није таква, труд да би се разумела био би безвредан, а живот не би био вредан труда де се проживи.“

-Трудимо се да емпатија, тимски рад, нове идеје, креативност доведу до функционалног знања. Дакле, за предавање, за истинско надахнуће мораш отворити своју душу ученику. Мораш заливати свакога од њих, као задњу живу биљку у врту. А шта се догоди кад ти понестане воде?

Најновији број

28. март 2024.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa