Инфо

17. новембар 2022.17. нов 2022.
Шалтер градске управе на Вајберу ради 24ч дневно

Шалтер градске управе на Вајберу ради 24ч дневно

Претраживање сајта градске управе скраћује време доласка до информације, али и даље захтева добру координацију и сналажење на вебу. Зато МИА представља најефикасније решење, јер нуди тачне и прецизне одговоре на тражена питања и опслужује огроман број корисника истовремено, због чега нам је драго да наша аналитика показује да постоји позитиван тренд раста сваког месеца у броју грађана који се окрећу овој методи доласка до информација – каже директорка за добру управу у НАЛЕД-у Ана Илић
Изводе из матичних књига и уверења о држављанству, становници Шапца сада могу да поруче, путем вајбера или градског портала, од дигиталне асистенткиње МИА и добију на кућну адресу. МИА је ту да, у реалном времену, у било које доба дана или ноћи, седам дана у недељи, пружи информације и о другим административним услугама, а током октобра грађани су јој се обратили за помоћ 10.625 пута.

МИА је четбот заснован на вештачкој интелигенцији, због чега је разговор с њом природан, налик разговору са другом особом. Овакав вид комуникације представља најсавременије технолошко решење и користе га многе индустрије и јавни сектор, како би корисницима обезбедили најбољу услугу, уз уштеду њиховог времена и новца.

- Претраживање сајта градске управе скраћује време доласка до информације, али и даље захтева добру координацију и сналажење на вебу. Зато МИА представља најефикасније решење, јер нуди тачне и прецизне одговоре на тражена питања и опслужује огроман број корисника истовремено, због чега нам је драго да наша аналитика показује да постоји позитиван тренд раста сваког месеца у броју грађана који се окрећу овој методи доласка до информација – каже директорка за добру управу у НАЛЕД-у Ана Илић.
Шабац је крајем прошле године, био једна од две локалне самоуправе у Србији, које су прве добиле четбот подршку у раду градске управе. Путем четбота, грађани могу доћи до одговора на упите везане за издавање извода из матичних књига, уверења о држављанству, пореских уверења и о праву на родитељски и дечији додатак. Средином септембра ове године, уведене су две нове услуге - подношење захтева за изводе из матичних књига и уверења о држављанству, као и пријављивање комуналних проблема.

Изводе из матичних књига и уверења о држављанству, становници Шапца сада могу да поруче, путем вајбера или градског портала, од дигиталне асистенткиње МИА и добију на кућну адресу


Путем четбота могуће је пријавити било који проблем у граду, попут дивљих депонија, рупа на путу, кварова на уличној расвети, буке у згради или улици и друге сличне ситуације. МИА све пријаве прослеђује надлежним службама или јавним комуналним предузећима, како би проблем био отклоњен у што краћем року, а грађани је могу поднети анонимно или уз остављање личних података, уколико желе бити информисани о даљем току поступка.



Иновација је реализована путем регионалног пројекта “Унапређење општинских услуга у Србији и БиХ увођењем четбот апликације”, који спроводе ГИЗ и компанија САГА у партнерству са Мрежом за повољно пословно окружење, коју представљају НАЛЕД и Привредна комора Републике Српске, у оквиру програма девелоППП немачког Савезног министарства за економску сарадњу и развој (БМЗ).

Поред Шапца, МИА је запослена и у градској управи града Сомбора, као и у градовима Бијељина и Лакташи.Изводе из матичних књига и уверења о држављанству, становници Шапца сада могу да поруче, путем вајбера или градског портала, од дигиталне асистенткиње МИА и добију на кућну адресу. МИА је ту да, у реалном времену, у било које доба дана или ноћи, седам дана у недељи, пружи информације и о другим административним услугама, а током октобра грађани су јој се обратили за помоћ 10.625 пута.
МИА је четбот заснован на вештачкој интелигенцији, због чега је разговор с њом природан, налик разговору са другом особом. Овакав вид комуникације представља најсавременије технолошко решење и користе га многе индустрије и јавни сектор, како би корисницима обезбедили најбољу услугу, уз уштеду њиховог времена и новца.

- Претраживање сајта градске управе скраћује време доласка до информације, али и даље захтева добру координацију и сналажење на вебу. Зато МИА представља најефикасније решење, јер нуди тачне и прецизне одговоре на тражена питања и опслужује огроман број корисника истовремено, због чега нам је драго да наша аналитика показује да постоји позитиван тренд раста сваког месеца у броју грађана који се окрећу овој методи доласка до информација – каже директорка за добру управу у НАЛЕД-у Ана Илић.
Шабац је крајем прошле године, био једна од две локалне самоуправе у Србији, које су прве добиле четбот подршку у раду градске управе. Путем четбота, грађани могу доћи до одговора на упите везане за издавање извода из матичних књига, уверења о држављанству, пореских уверења и о праву на родитељски и дечији додатак. Средином септембра ове године, уведене су две нове услуге - подношење захтева за изводе из матичних књига и уверења о држављанству, као и пријављивање комуналних проблема.

Путем четбота могуће је пријавити било који проблем у граду, попут дивљих депонија, рупа на путу, кварова на уличној расвети, буке у згради или улици и друге сличне ситуације. МИА све пријаве прослеђује надлежним службама или јавним комуналним предузећима, како би проблем био отклоњен у што краћем року, а грађани је могу поднети анонимно или уз остављање личних података, уколико желе бити информисани о даљем току поступка


Путем четбота могуће је пријавити било који проблем у граду, попут дивљих депонија, рупа на путу, кварова на уличној расвети, буке у згради или улици и друге сличне ситуације. МИА све пријаве прослеђује надлежним службама или јавним комуналним предузећима, како би проблем био отклоњен у што краћем року, а грађани је могу поднети анонимно или уз остављање личних података, уколико желе бити информисани о даљем току поступка.

Иновација је реализована путем регионалног пројекта “Унапређење општинских услуга у Србији и БиХ увођењем четбот апликације”, који спроводе ГИЗ и компанија САГА у партнерству са Мрежом за повољно пословно окружење, коју представљају НАЛЕД и Привредна комора Републике Српске, у оквиру програма девелоППП немачког Савезног министарства за економску сарадњу и развој (БМЗ).

Поред Шапца, МИА је запослена и у градској управи града Сомбора, као и у градовима Бијељина и Лакташи.

Најновији број

28. март 2024.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa