
Фото: Приватна архива
ПОКРЕТНУТ НОВИ ПОРТАЛ „ШАБАЧКЕ НОВОСТИ“
Познато лице на другачији начин
Жеља ми је да подједнако посветимо пажњу томе какве су цене на пијаци, али и томе шта се дешава у Скупштини Града Шапца. Грађане интересују битне теме, као што су да ли ће им бити повећан порез, када неће имати воде, али и какав ће концерт бити одржан, који филм се даје у биоскопу, шта се продаје на пијаци. Све су то теме које у националним медијима не можемо да видимо, каже Ђорђе
Шапчани однедавно имају још једно место на ком се могу информисати о најновијим дешавањима у граду. Портал „Шабачке новости“ покренули су новинар Ђорђе Мијаиловић и сниматељ Зоран Милутиновић, некада запослени на ТВ Шабац, а данас извештачи Нове. Читаоцима обећавају да ће се бавити свим актуелним темама, а на самом почетку им помажу људи који нису из новинарске бранше.
-Идеја се родила тако што сам ја већ четири године дописник једне велике телевизије која покрива читаву Србију, а и регион. Све локалне теме које долазе до мене не могу да се нађу на телевизији, јер нема времена да се национална телевизија посвети свим локалним темама. Схватио сам да много тема не могу да пласирам на националном медију, него је потребно то што имам да пренесем, учиним на локалу. Бавимо се само оним што интересује Шапчане и евентуално општине које гравитирају ка Шапцу
Потрудио сам се да за сараднике нађем људе који су у свом послу до сада били веома успешни, имају запажене резултате, али нису новинари. Тако да сам на самом почетку разговарао са људима различитих занимања: адвокатима, професорима, архитектама... За сада ће на нашем порталу колумне писати адвокат Владимир Терзић, Кристина Алексић свима позната из Библиотеке шабачке, учитељица Биљана Васић која већ неколико година има свој блог, архитекта Марко Гавриловић и куварица аматерка Каћолина, наводи Ђорђе Мијаиловић, уредник „Шабачких новости
Иако је тренутно „поплава“ Фејсбук и Инстаграм страница информативног карактера Ђорђе у њима не види конкуренцију. Својим ликом, именом и презименом стоји иза свега што објављује на порталу.
-Да би се неко назвао медијем треба да има новинаре који ће се потписивати својим именом и презименом, радиће свој посао одговорно и професионално и који ће одговарати ако не раде свој посао на тај начин. То не може да се пореди са Фејсбук и Инстаграм страницама. Процес позиционирања и стицања редовних читалаца је, мислим, процес који траје, ако не годинама, сигурно месецима. Неко ће ући на портал и погледати један текст. Међутим, да неко почне да верује једном медију и чита све потребно је да прође време. Моја предност је у томе што сам већ неких десетак година у новинарству и имам неко поверење код публике, тако да верујем да ће веровати и локалном порталу, истиче Ђорђе.
Наводи да му за сада није тешко да ради за два медија, и да га још увек води ентузијазам. Нада се да ћемо временом порасти и да ће поред ових људи са којима сада сарађује имати још колега.
-Жеља ми је да подједнако посветимо пажњу томе какве су цене на пијаци, али и томе шта се дешава у Скупштини Града Шапца. Грађане интересују битне теме, као што су да ли ће им бити повећан порез, када неће имати воде, али и какав ће концерт бити одржан, који филм се даје у биоскопу, шта се продаје на пијаци. Све су то теме које у националним медијима не можемо да видимо, каже Ђорђе.
Најављује и покретање Јутјуб канала, а размишљају и о подкасту, као и о другим изненађења за своје читаоце у наредном периоду.
-Идеја се родила тако што сам ја већ четири године дописник једне велике телевизије која покрива читаву Србију, а и регион. Све локалне теме које долазе до мене не могу да се нађу на телевизији, јер нема времена да се национална телевизија посвети свим локалним темама. Схватио сам да много тема не могу да пласирам на националном медију, него је потребно то што имам да пренесем, учиним на локалу. Бавимо се само оним што интересује Шапчане и евентуално општине које гравитирају ка Шапцу
Потрудио сам се да за сараднике нађем људе који су у свом послу до сада били веома успешни, имају запажене резултате, али нису новинари. Тако да сам на самом почетку разговарао са људима различитих занимања: адвокатима, професорима, архитектама... За сада ће на нашем порталу колумне писати адвокат Владимир Терзић, Кристина Алексић свима позната из Библиотеке шабачке, учитељица Биљана Васић која већ неколико година има свој блог, архитекта Марко Гавриловић и куварица аматерка Каћолина, наводи Ђорђе Мијаиловић, уредник „Шабачких новости
Да би се неко назвао медијем треба да има новинаре који ће се потписивати својим именом и презименом, радиће свој посао одговорно и професионално и који ће одговарати ако не раде свој посао на тај начин. То не може да се пореди са Фејсбук и Инстаграм страницама
Иако је тренутно „поплава“ Фејсбук и Инстаграм страница информативног карактера Ђорђе у њима не види конкуренцију. Својим ликом, именом и презименом стоји иза свега што објављује на порталу.
-Да би се неко назвао медијем треба да има новинаре који ће се потписивати својим именом и презименом, радиће свој посао одговорно и професионално и који ће одговарати ако не раде свој посао на тај начин. То не може да се пореди са Фејсбук и Инстаграм страницама. Процес позиционирања и стицања редовних читалаца је, мислим, процес који траје, ако не годинама, сигурно месецима. Неко ће ући на портал и погледати један текст. Међутим, да неко почне да верује једном медију и чита све потребно је да прође време. Моја предност је у томе што сам већ неких десетак година у новинарству и имам неко поверење код публике, тако да верујем да ће веровати и локалном порталу, истиче Ђорђе.
Наводи да му за сада није тешко да ради за два медија, и да га још увек води ентузијазам. Нада се да ћемо временом порасти и да ће поред ових људи са којима сада сарађује имати још колега.
-Жеља ми је да подједнако посветимо пажњу томе какве су цене на пијаци, али и томе шта се дешава у Скупштини Града Шапца. Грађане интересују битне теме, као што су да ли ће им бити повећан порез, када неће имати воде, али и какав ће концерт бити одржан, који филм се даје у биоскопу, шта се продаје на пијаци. Све су то теме које у националним медијима не можемо да видимо, каже Ђорђе.
Најављује и покретање Јутјуб канала, а размишљају и о подкасту, као и о другим изненађења за своје читаоце у наредном периоду.
М.М.
Најновији број
24. април 2025.