Berza

  • aero 900 ▼ -0,77%
  • alfa 24.843 ▲ 0,20%
  • dinnpb 6.078 ▼ -4,96%
  • dnos 3.500 ⚫ 0,00%
  • fint 590 ▲ 1,72%
  • kmbn 2.303 ▲ 0,13%
  • kmbnpb 748 ▲ 8,41%
  • mtlc 1.800 ⚫ 0,00%
  • niis 590 ▲ 0,85%
  • tgas 12.900 ⚫ 0,00%
(16. april 2020.)

Zdrava hrana

Zdrava hrana
Do sada smo svi imali izgovore, da nemamo vremena da jedemo i pripremamo zdravu hranu, treniramo...mislim da će novonastala situacija da nas opameti i da će nas usmeriti na pravi put što se tiče zdravlja. Koliko god se pričalo o zdravlju pre, niko nije obraćao toliku pažnju na isto. Pričali smo kako nije bitno šta jedeš...zašto bi trenirao kada na poslu radiš, da je to jače od treninga. Od kada je krenula ova izolacija svi imamo vremena, nema kafića, izlazaka sa društvom...svega što je pre bilo u prvom planu.

Sada treba da vam bude zdravlje u prvom planu.Postavite cilj, recite želim npr. za 6 nedelja da smršam toliko i toliko kg, da budem zdravija..da vodim računa o sebu, želim.... stavite na papir šta sve želite da postignete, ali budite realni sa vremenom. Nemojte postavljati nerealne ciljeve kao npr. želim da smršam za nedelju dana 5kg... samo budete realni. Kada ste na papiru zapisali šta sve želite da promenite, krenite ka cilju.

Sada nema izvlačenja da nemaš para za teretanu...sada nema teretane, sam kod kuće radi na svom cilju. Na Youtube imate mnogo treninga, bez sprava koji su mnogo dobri, ja ih isto radim. Idite naYoutube i zapratite Pamela Reif, ona je sjajna što se tiče funkcionalnih treninga ja radim vežbe koje ona pokazuje.Sviđa mi se što radi celo vreme svih 10 minuta, dok drugi samo pokažu i napomenu da uradiš u 3 serije. Ako želite neke malo laganije vežbe zapratite Bailey Brown. Na početku ne možete uraditi sve vežbe kako treba, ali potrudite sa da barem 2 put uradite tu jednu vežbu, sledeći put ćete 3 puta...i sve tako. A takođe što se tiče zdrave hrane, ni za to nemate opravdanje, za sve kafe koje biste ispili u kafiću ili jeli u pekari , sav novac koji ste do sada trošili na isto iskoristite da budete bolji. Imaćete više novca za zdravije namirnice, nemojte piti mnogo kafe. Pokušajte da je smanjite što više možete, potrudite se da pijete više čajeva. Cigarete neću ni da komentarišem, ako ih već koristite, prestanite ODMAH!

Sve što u životu radimo, radimo da bi nam bilo bolje, ali nekada se baš opustimo. Krenimo ka cilju, delite pozitivnu energiju, ne dozvolite da vas drugi prekidaju u svojim snovima samo idite napred , nema kraja. Zbog svih vas, a i nas, odlučili smo da u svakom sledećem ,kao i u prošlih 6, izdanju Glasa Podrinja pričamo o zdravom životu na koji većina nas nije navikla. Takođe zapratite nas na Instagram stranici, gde takođe objavljujemo zdrave recepte koje ste propustili u prošlim idanjima.

PASTA PARADAJZ (15min)
Za 1 do 2 porcije
Sastojci:
-100g integralne,heljdine testenine (po izboru)
-7 čeri paradajza (može više i manje)
- 250ml paradajz pelata
-2 čenja belog luka
-so,biber,maslinovo ulje
Priprema:
Stavite vodu da se skuva za makarone, a u nju dodajte i malo soli. Dok se voda greje, iseckajte čeri paradajz na 1/4, a beli luk na listiće. Taman dok ste sve to uradili u tiganj stavite malo maslinovog ulja i odmah beli luk. Poenta je da beli luk upije maslinovo ulje i da se u isto vreme greje, a ne da zagori. Nakon 1-2mi, stavite i paradajz i sve to lagano promešajte sa vajačom.Nekako po meni ima lepši ukus kada mešate sa nečim drvenim, ali možda je to samo do mene. Nakon što ste dodali paradajz sačekajte koji min (2-3) pa dodajte paradajz pelat.Kada je voda provrila dodajte makarone i ostavite samo (6-7 min), mnogo su lepše kada su tvrdo kuvane, imaćeete osećaj da jedete u pravom Italijanskom restoranu, jer italijani na isti način pripremaju ovu pastu. Kada se testenina skuvala dodajte kutlaču vode (od testenina što je ostalo)u sos,da bi se sos još malo zgusnuo, promešajte pa dodajte testeninu u tiganj i ostavite minut na laganoj vatri. Zatim poslužite sa malo rendano parmezana od gore. Prijatno!

Obožavam da jedem Italijansku hranu, ali ima mnogo testenine što nije zdravo. Zato sam je zamenila sa heljdinom testeninom koja je mnogo ukusnija od inegralne,ali je zdravija od obične. To mi je i bio cilj, da napravim nešto što je ukusno kao i orginalni recept, a da bude na zdrviji način. Na to sam mislila kada sam govorila, da zdrava hrana nije odricanje. Jedeš istu hranu samo na drugačiji način pripremnjenu.

Ja se iskreno nadam, da ćete se pokrenuti. Nemojte imati izgovore, sada je vreme da radite na sebi. Koliko god godina da imate, bili stariji ili mlađi, uvek se treba usavršavati kako na poslu, tako i na sebi. Pokrenite ljude oko sebe da rade na sebi, tako nećete komentarisati druge ljude, kako izgledaju, šta jedu kako se oblače... itd. Samo radite na sebi.
Čuvajte se i budite zdravi. Idite ka cilju!

Keti Simić

Local Press Laboratorija je pilot projekat razvijen u saradnji sa organizacijom Free Press Unlimited i uz finansijsku podršku Ministarstva inostranih poslova Kraljevine Holandije

Najnoviji broj

21. maj 2020.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa