ELIKSIR NATURA PREPOZNATLjIVI ŠIROKOM
KRUGU POTROŠAČA
“Eliksir Natura” je kompanija koja se predstavila na tržištu osvežavajućih bezalkoholnih pića sa proizvodima koji su napravljeni od visokokvalitetnih sirovina. Kao ambiciozan i značajan razvojni projekat matične kompanije, predstavljena je tržištu krajnjih potrošača široka paleta osvežavajućih napitaka. Kompanija je počela sa radom 2010. godine i svoje proizvode plasira na tržištu Srbije, Crne Gore i jednom delu Bosne i Hercegovine.
Prvi brendovi koje je kompanija plasirala na tržište su “Fešta” ”Fešta Freš” i “Pehar”, a uz dobru marketinšku kampanju, u tom trentku za kratko vreme su zauzeli dobar deo tržišta u Srbiji i postali prepoznatljivi širokom krugu potrošača. Kompanija je prateći potrebe tržišta i potrošača od 2014. dopunila svoju ponudu brendovima linijom gaziranih napitaka “JU”, koja je trenutno nosilac prodaje, linijom “Popi” sokova za decu, “Mia i ja”, “Maša i medved”, “Snupi”, i “Kalimero”. Trenutno na tržište plasira preko 40 različitih svojih proizvoda.
Osim svojih robnih marki koje Eliksir plasira na tržište, “Eliksir Natura” uslužno radi i nekoliko robnih marki za velike trgovačke lance.
Kompanija, čije je sedište na periferiji grada trenutno zapošljava 40 radnika i sarađuje sa preko 250 partnera preko kojih plasira svoje proizvode do krajnjih potrošača. Sledeći viziju matične kompanije, ciljevi “Eliksir Nature” su dugoročno postavljeni i orijetnisani na razvoj sopstvenih brendova, kako bi u Srbiji i regionu ponudili najširu paletu kvalitetnih proizvoda, proizvedenih najsavremnijim tehnologijama.
Kompanija poseduje najmoderniju i potpuno automatizovanu opremu za proizvodnju negaziranih i gaziranih osvežavajućih bezalkoholnih pića. “Eliksir Natura” koristi isključivo sertifikovane i proverene dobavljače koji su na svetskom nivou najeminentniji. Firma posebno obraća pažnju na kontrolu bezbednosti svojih proizvoda i na dnevnom nivou uzorkuje i vrši kontrolu svih svojih proizvoda i sirovina u saradnji sa Zavodom za zaštitu zdravlja Šabac.
-Kapaciteti firme na godišnjem nivou iznose oko 30 miliona litara. Na početku rada, kompanija je proizvodila između 5 i 6 miliona litara, a sada proizvodi i plasira na tržište oko 12 miliona litara na godišnjem nivou.
Prema rečima generalnog direktora “Eliksir Natura” Mihaila Paunovića, kompanija radi na tome da nastavi sa rastom kao što je to bio slučaj u prethodnim godinama, kada je rast bio u proseku 20 procenata po godini i za cilj ima da zadrži trend rasta i u narednim godinama.
-Trend rasta se očekuje kako kroz proširenje asortimana kod kupaca sa kojima trenutno poslujemo, tako i kroz povećanja palete brendova koje ćemo plasirati na tržište, kao i novih kupaca sa kojima planiramo da uspostavimo saradnju. Kompanija trenutno razvija novi brend koji će biti plasiran na tržište u narednih mesec dana i od koga očekujemo da dodatno podigne volumen prodaje i da uvrsti Eliksir Naturu među najozbiljnije proizvođače osvežavajućih bezalkoholnih pića na našoj teritoriji – istakao je Mihailo.
Prvi brendovi koje je kompanija plasirala na tržište su “Fešta” ”Fešta Freš” i “Pehar”, a uz dobru marketinšku kampanju, u tom trentku za kratko vreme su zauzeli dobar deo tržišta u Srbiji i postali prepoznatljivi širokom krugu potrošača. Kompanija je prateći potrebe tržišta i potrošača od 2014. dopunila svoju ponudu brendovima linijom gaziranih napitaka “JU”, koja je trenutno nosilac prodaje, linijom “Popi” sokova za decu, “Mia i ja”, “Maša i medved”, “Snupi”, i “Kalimero”. Trenutno na tržište plasira preko 40 različitih svojih proizvoda.
Osim svojih robnih marki koje Eliksir plasira na tržište, “Eliksir Natura” uslužno radi i nekoliko robnih marki za velike trgovačke lance.
Kompanija, čije je sedište na periferiji grada trenutno zapošljava 40 radnika i sarađuje sa preko 250 partnera preko kojih plasira svoje proizvode do krajnjih potrošača. Sledeći viziju matične kompanije, ciljevi “Eliksir Nature” su dugoročno postavljeni i orijetnisani na razvoj sopstvenih brendova, kako bi u Srbiji i regionu ponudili najširu paletu kvalitetnih proizvoda, proizvedenih najsavremnijim tehnologijama.
Kompanija poseduje najmoderniju i potpuno automatizovanu opremu za proizvodnju negaziranih i gaziranih osvežavajućih bezalkoholnih pića. “Eliksir Natura” koristi isključivo sertifikovane i proverene dobavljače koji su na svetskom nivou najeminentniji. Firma posebno obraća pažnju na kontrolu bezbednosti svojih proizvoda i na dnevnom nivou uzorkuje i vrši kontrolu svih svojih proizvoda i sirovina u saradnji sa Zavodom za zaštitu zdravlja Šabac.
-Kapaciteti firme na godišnjem nivou iznose oko 30 miliona litara. Na početku rada, kompanija je proizvodila između 5 i 6 miliona litara, a sada proizvodi i plasira na tržište oko 12 miliona litara na godišnjem nivou.
Prema rečima generalnog direktora “Eliksir Natura” Mihaila Paunovića, kompanija radi na tome da nastavi sa rastom kao što je to bio slučaj u prethodnim godinama, kada je rast bio u proseku 20 procenata po godini i za cilj ima da zadrži trend rasta i u narednim godinama.
-Trend rasta se očekuje kako kroz proširenje asortimana kod kupaca sa kojima trenutno poslujemo, tako i kroz povećanja palete brendova koje ćemo plasirati na tržište, kao i novih kupaca sa kojima planiramo da uspostavimo saradnju. Kompanija trenutno razvija novi brend koji će biti plasiran na tržište u narednih mesec dana i od koga očekujemo da dodatno podigne volumen prodaje i da uvrsti Eliksir Naturu među najozbiljnije proizvođače osvežavajućih bezalkoholnih pića na našoj teritoriji – istakao je Mihailo.
Najnoviji broj
5. decembar 2024.