GLAS PROŠLOSTI – 16. JUL 1972. GODINE
DVADESET HILjADA
Već oko 8 časova čak 20.000 Šapčana okupilo se u gradskim ulicama: Cara Dušana, Masarikovoj, Ive Lole Ribara, Karađorđevoj i Sinđelićevoj da prate spektakularne, druge Podrinske auto-trke. Svi prisutni uživali su u sjajnim trkama na kružnoj stazi dugoj 2.600 metara. Trke su bodovane za Prvenstvo Srbije, a nastupilo je 70 učesnika.
U trci do 60 kubika učestvovali su samo članovi šabačkog Auto-moto kluba. Posle 13 km najbolji je bio Aleksandar Lazarević, ispred Nikole Markovića i Zorana Lazića. U trci motora preko 50 kubika slavio je Miodrag Sarić (Jamaha 250 – beogradski “Akademac”), iza koga su kroz cilj prošli Šapčani Lj. Kostić i Miodrag Kostić. U nacionalnoj klasi “fića” najbrži je Komnenović. Među automobilistima klase preko 800 kubika istakao se Dragoj Perović (C. Zvezda) na “Abartu 1.000” pobednik klase do 1.150 kubika. Najveća borba viđena je u nadmetanju automobilista preko 1.300 kubika. Čitavih 39 km veliku borbu vodili su Damnjanović u “Ford Eskortu” i Jeftović u “BMV”. Do poslednjeg kruga vodio je Damnjanović, ali je krug pre kraja morao da napusti trku, te je pobedio Jeftović. Organizacija je bila odlična, ali velika zamerka nedisciplinovanim gledaocima, koji su u toku trke pretrčavali stazu, što je moglo dovesti do tragedije. Srećom nije.
U trci do 60 kubika učestvovali su samo članovi šabačkog Auto-moto kluba. Posle 13 km najbolji je bio Aleksandar Lazarević, ispred Nikole Markovića i Zorana Lazića. U trci motora preko 50 kubika slavio je Miodrag Sarić (Jamaha 250 – beogradski “Akademac”), iza koga su kroz cilj prošli Šapčani Lj. Kostić i Miodrag Kostić. U nacionalnoj klasi “fića” najbrži je Komnenović. Među automobilistima klase preko 800 kubika istakao se Dragoj Perović (C. Zvezda) na “Abartu 1.000” pobednik klase do 1.150 kubika. Najveća borba viđena je u nadmetanju automobilista preko 1.300 kubika. Čitavih 39 km veliku borbu vodili su Damnjanović u “Ford Eskortu” i Jeftović u “BMV”. Do poslednjeg kruga vodio je Damnjanović, ali je krug pre kraja morao da napusti trku, te je pobedio Jeftović. Organizacija je bila odlična, ali velika zamerka nedisciplinovanim gledaocima, koji su u toku trke pretrčavali stazu, što je moglo dovesti do tragedije. Srećom nije.
Najnoviji broj
28. mart 2024.