28. decembar 2017.28. dec 2017.
Od 1. januara  E-pisarnica
Unapređen sistem rada Gradske uprave:

Od 1. januara E-pisarnica

Od 1. januara na Jedinstvenom šalteru u Gradskoj upravi građani mogu podneti zahtev za više od 200 poslovnih procesa samo uz ličnu kartu i usmeni zahtev. I ne samo to, pomoću pin-koda koji će dobiti, od kuće, na adresi njebpisarnica.sabac.org, mogu pratiti tok realizacije svog predmeta, tako da u svakom trenutku znaju u kojoj je fazi.
Sve ovo moguće je zahvaljujući izradi nove, savremene aplikacije e-pisarnice koju Šabac dobija prvi u Srbiji. Na ovaj način građanima se štedi vreme i novac jer će zaposleni u Gradskoj upravi pored novog načina prijema zahteva građana po službenoj dužnosti pribavljati dokumenta koja su ranije sami dostavljali.
Na Jedinstvenom šalteru i u svim mesnim kancelarijama, pored predaje zahteva i informisanja, građani bez odlaska u Odeljenje lokalne poreske administracije mogu dobiti i informacije o stanju poreskog duga i uvid u karticu svojih poreskih obaveza, ukoliko kod sebe poseduju lični dokument.
Matična služba grada Šapca je među prvima u Srbiji počela sa primenom programa elektronskog prijavljivanja novorođenčadi. Šapčanke u porodilištu mogu obaviti prijavu rođenja, prebivališta i zdravstvene zaštite za bebu, a izvod iz matične knjige rođenih dostavlja im se na kućnu adresu.
Sve usluge dostupne i u selima
U 38 mesnih kancelarija u šabačkim selima građani mogu završiti sve administrativne poslove iz nadležnosti Gradske uprave grada Šapca i dobiti pomoć u vezi sa sprovođenjem svih administrativnih procedura i rešavanjem zahteva iz bilo koje oblasti.
U bilo kojoj mesnoj kancelariji ili matičnoj službi Gradske uprave građani mogu dobiti izvod iz matične knjige rođenih, venčanih ili umrlih ili uverenje o državljanstvu, bez obzira na mesto rođenja i prebivališta. Takođe, mogu se dobiti i u bilo kom drugom gradu u Srbiji jer su matične knjige Grada Šapca prevedene u elektronski oblik i nalaze se u Centralnom sistemu republike Srbije.
Na ovaj način građani ne samo da lakše dolaze do dokumenata, nego štede svoje vreme i novac.
Pored toga u mesnim kancelarijama može se dobiti administrativna pomoć za zakazivanje termina i podnošenje zahteva za lične karte, zdravstvene knjižice, preregistracije poljoprivrednih gazdinstava, ostvarivanje prava na subvencije, podelu zdravstvenih kartica.

Najnoviji broj

18. april 2024.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa