Инфо

Берза

  • aero 1.692 ▲ 0,18%
  • agbc 500 ⚫ 0,00%
  • alfa 34.434 ▲ 2,48%
  • amsopb 545 ⚫ 0,00%
  • dinnpb 3.490 ▲ 2,47%
  • enhl 690 ⚫ 0,00%
  • hmbg 510 ⚫ 0,00%
  • jesv 5.105 ▲ 2,08%
  • kmbn 1.905 ▲ 0,26%
  • niis 684 ▲ 0,74%
  • rso1488 127,40 ⚫ 0,00%
  • svrl 600 ⚫ 0,00%
(8. фебруар 2018.)
ОД ФЕБРУАРА ЧЕТИРИ РАЧУНА ЗА КОМУНАЛНЕ УСЛУГЕ НА ЈЕДНОМ МЕСТУ

ОБЈЕДИЊЕНИ РАЧУН ШТЕДИ НОВАЦ И ВРЕМЕ

ОБЈЕДИЊЕНИ РАЧУН ШТЕДИ НОВАЦ И ВРЕМЕ
Рачуне за воду, грејање, одношење смећа и одржавање зграда грађани ће добијати истовремено, на једном месту. То не значи сабран износ дуга за услуге четири предузећа већ ће грађани и даље моћи да плаћају појединачне рачуне када им одговара. Преглед задужења ускоро на веб порталу, а у плану је и електронско плаћање рачуна.
Јануарске рачуне за услуге Топлане, Водовода, предузећа „Стари град“ и Сектора за одржавање стамбених зграда, грађани ће ових дана добити на два листа (на сваком листу по два рачуна), на чијој ће полеђини бити уплатнице.
Свако од ова четири градска предузећа до сада је грађанима достављало свој појединачни рачун одређеног датума у месецу. Грађани су четири пута у месецу добијали рачуне, а за тај посао била су ангажована најмање четири радника.
Рационалнији систем и ефикасније услуге
Нова пракса доноси знатне олакшице грађанима и уштеде у градском буџету. Грађани ће једном месечно добијати два листа са четири рачуна, а достављаће их један радник. Обједињена процедура и достава скупштинском одлуком поверена је ЈП „Инфраструктура“.
- Систем ће бити рационалнији а услуга ефикаснија. Све то уз знатну уштеду новца пореских обвезника, што је и наш циљ, да пружимо најбољу услугу по најнижој цени, истиче Милан Васић, директор „Инфраструктуре“ и објашњава да није реч о сабраним износима и јединственом рачуну за услуге четири предузећа, као што је то Инфостан у Београду, већ ће грађани и даље моћи да плаћају појединачне рачуне према динамици која им одговара. Штампање четири рачуна на једном месту је далеко ефикасније и исплативије и управо нас је економска оправданост навела да променимо праксу, каже Васић.
За све рекламације и нејасноће грађани ће се обраћати предузећу на које се примедбе и односе.
Плаћање на клик
Град Шабац жели да користи сва технолошка достигнућа која могу да олакшају живот грађанима. Следећи корак је покретање интернет портала на ком ће, после уношења шифре са рачуна, корисник имати комплетан преглед задужења за услуге јавних предузећа. Иде се корак даље јер ће грађани убрзо моћи да изаберу да рачуне добијају на мејл адресу а плаћање обављају електронским путем. Уз погодност плаћања рачуна на клик, грађани ће бити стимулисани да своје обавезе измирују у року.

Најновији број

20. септембар 2018.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa