Berza

  • aero 905 ▲ 1,00%
  • ineu 35.900 ▲ 2,57%
  • niis 681 ▼ -0,58%
  • nssj 600 ▲ 9,09%
  • tlkb 10.000 ⚫ 0,00%
(8. februar 2018.)
OD FEBRUARA ČETIRI RAČUNA ZA KOMUNALNE USLUGE NA JEDNOM MESTU

OBJEDINjENI RAČUN ŠTEDI NOVAC I VREME

OBJEDINjENI RAČUN ŠTEDI NOVAC I VREME
Račune za vodu, grejanje, odnošenje smeća i održavanje zgrada građani će dobijati istovremeno, na jednom mestu. To ne znači sabran iznos duga za usluge četiri preduzeća već će građani i dalje moći da plaćaju pojedinačne račune kada im odgovara. Pregled zaduženja uskoro na veb portalu, a u planu je i elektronsko plaćanje računa.
Januarske račune za usluge Toplane, Vodovoda, preduzeća „Stari grad“ i Sektora za održavanje stambenih zgrada, građani će ovih dana dobiti na dva lista (na svakom listu po dva računa), na čijoj će poleđini biti uplatnice.
Svako od ova četiri gradska preduzeća do sada je građanima dostavljalo svoj pojedinačni račun određenog datuma u mesecu. Građani su četiri puta u mesecu dobijali račune, a za taj posao bila su angažovana najmanje četiri radnika.
Racionalniji sistem i efikasnije usluge
Nova praksa donosi znatne olakšice građanima i uštede u gradskom budžetu. Građani će jednom mesečno dobijati dva lista sa četiri računa, a dostavljaće ih jedan radnik. Objedinjena procedura i dostava skupštinskom odlukom poverena je JP „Infrastruktura“.
- Sistem će biti racionalniji a usluga efikasnija. Sve to uz znatnu uštedu novca poreskih obveznika, što je i naš cilj, da pružimo najbolju uslugu po najnižoj ceni, ističe Milan Vasić, direktor „Infrastrukture“ i objašnjava da nije reč o sabranim iznosima i jedinstvenom računu za usluge četiri preduzeća, kao što je to Infostan u Beogradu, već će građani i dalje moći da plaćaju pojedinačne račune prema dinamici koja im odgovara. Štampanje četiri računa na jednom mestu je daleko efikasnije i isplativije i upravo nas je ekonomska opravdanost navela da promenimo praksu, kaže Vasić.
Za sve reklamacije i nejasnoće građani će se obraćati preduzeću na koje se primedbe i odnose.
Plaćanje na klik
Grad Šabac želi da koristi sva tehnološka dostignuća koja mogu da olakšaju život građanima. Sledeći korak je pokretanje internet portala na kom će, posle unošenja šifre sa računa, korisnik imati kompletan pregled zaduženja za usluge javnih preduzeća. Ide se korak dalje jer će građani ubrzo moći da izaberu da račune dobijaju na mejl adresu a plaćanje obavljaju elektronskim putem. Uz pogodnost plaćanja računa na klik, građani će biti stimulisani da svoje obaveze izmiruju u roku.

Najnoviji broj

18. jul 2019.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa