Berza

  • aero 896 ▲ 3,11%
  • dinnpb 3.622 ▼ -0,77%
  • enhl 645 ⚫ 0,00%
  • fito 2.800 ⚫ 0,00%
  • kmbnpb 1.298 ▲ 0,23%
  • mtlc 2.000 ▲ 0,05%
  • niis 683 ▲ 0,44%
  • slmh 4.500 ⚫ 0,00%
  • utsi 1.300 ▼ -13,33%
(5. april 2018.)
MALI VODIČ KROZ MRŠAVLjENjE

Motivacija

Kombinacija zdrave ishrane i treninga je jednačina koja vodi do vitke linije, ali da bi do te jednačine uopšte došli neophodna nam je motivacija
Iako sneg krajem marta ne predstavlja veliki podstrek da razmišljate o vitkoj liniji stručnjaci se slažu da je ovo “minut do dvanaest” da korigujete ishranu i počnete sa treninzima ukoliko želite pristojno da izgledate na plaži. Šalu na stranu, činjenica je da ljudi žele smršati iz različitih razloga, ali malo njih je svesno da razlozi poput “želim da uđem u farmerke iz srednje škole”, “želim biti privlačnija”,”želim da izgledam dobro na plaži” često nisu dovoljno jak motiv da u tome istraju do kraja.
Svi se slažemo da je kombinacija zdrave hrane i treninga jedina sigurna jednačina koja vodi do vitke linije, ali malo ko shvata da je prvi korak u njenom rešavanju zapravo motivacija. Dakle, pre nego što uopšte krenete na uvodite izmene u ishranu najbitnije je sebi da odgovorite na pitanje zašto to želite, a onda da li ste dovoljno odlučni da u potpunosti promenite svoj životni stil, jer dijeta sama po sebi nije dovoljna.
-Skidanje kilograma je kompleksna stvar. Pre svega zavisi od emotivnog stanja i stresa, a tek potom dolaze trening i ishrana. Dakle, kada odlučite da se rešite viška kilograma najbitniji je motiv koji vas gura napred da u toj odluci i istrajete. Šta je taj okidač zavisi od pojedinca, ali postoji par trikova da se početni entuzijazam nastavi i kasnije i klijent uspešno dovede do cilja - priča diplomirani profesor fizičkog vaspitanja, pauer plejt instruktor i nutricionista H2O Centra Ana Popović i objašnjava:
-Pre svega postavite jasne i merljive ciljeve. To je izuzetno važno jer mi kada donesemo odluku da smršamo obično se ponašamo po principu “sve i odmah”. Takvo stanje je nerealno i naravno da brzo “potonemo”. Postavljanje malih i ostvarivih ciljeva je jedan od osnovnih uslova da istrajemo, jer nivo motivacije može da se menja iz dana u dan i jako je bitno da u trenutku kada smo u deficitu sa istom možemo da se osvrnemo i shvatimo da smo neki pomak napravili. Sledeća stvar koja može da pomogne u održavanju motivacije je upoznavanje i predviđanje celog puta od trenutne do idealne težine. Istraživanje svih sistema podrške, ali i ometajućih faktora. Biće tu dosta uspona i padova, ali sve prepreke se brže i lakše savladaju ukoliko smo spremni za njih. I treće, možda i najbitnije je da obezbedite osobu koja će biti vaša emotivna podrška tokom samog procesa. Nekog ko može da vas podigne u trenutku kada mislite da nećete izdržati, nekog ko je tu da vas svojom stručnošću usmeri na pravi put i odgovori na pitanje kako dalje.

T.T.

Najnoviji broj

18. jul 2019.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa