Инфо

Берза

  • aero 1.689 ▼ -0,06%
  • alfa 33.600 ▲ 0,28%
  • dinnpb 3.406 ▼ -2,41%
  • enhl 690 ⚫ 0,00%
  • hmbg 510 ⚫ 0,00%
  • jesv 5.001 ▲ 0,02%
  • lsta 399 ▼ -0,25%
  • niis 679 ⚫ 0,00%
  • svrl 600 ⚫ 0,00%
  • thhm 235 ⚫ 0,00%
  • vzas 80 ⚫ 0,00%
(5. април 2018.)
МАЛИ ВОДИЧ КРОЗ МРШАВЉЕЊЕ

Мотивација

Комбинација здраве исхране и тренинга је једначина која води до витке линије, али да би до те једначине уопште дошли неопходна нам је мотивација
Иако снег крајем марта не представља велики подстрек да размишљате о виткој линији стручњаци се слажу да је ово “минут до дванаест” да коригујете исхрану и почнете са тренинзима уколико желите пристојно да изгледате на плажи. Шалу на страну, чињеница је да људи желе смршати из различитих разлога, али мало њих је свесно да разлози попут “желим да уђем у фармерке из средње школе”, “желим бити привлачнија”,”желим да изгледам добро на плажи” често нису довољно јак мотив да у томе истрају до краја.
Сви се слажемо да је комбинација здраве хране и тренинга једина сигурна једначина која води до витке линије, али мало ко схвата да је први корак у њеном решавању заправо мотивација. Дакле, пре него што уопште кренете на уводите измене у исхрану најбитније је себи да одговорите на питање зашто то желите, а онда да ли сте довољно одлучни да у потпуности промените свој животни стил, јер дијета сама по себи није довољна.
-Скидање килограма је комплексна ствар. Пре свега зависи од емотивног стања и стреса, а тек потом долазе тренинг и исхрана. Дакле, када одлучите да се решите вишка килограма најбитнији је мотив који вас гура напред да у тој одлуци и истрајете. Шта је тај окидач зависи од појединца, али постоји пар трикова да се почетни ентузијазам настави и касније и клијент успешно доведе до циља - прича дипломирани професор физичког васпитања, пауер плејт инструктор и нутрициониста Х2О Центра Ана Поповић и објашњава:
-Пре свега поставите јасне и мерљиве циљеве. То је изузетно важно јер ми када донесемо одлуку да смршамо обично се понашамо по принципу “све и одмах”. Такво стање је нереално и наравно да брзо “потонемо”. Постављање малих и остваривих циљева је један од основних услова да истрајемо, јер ниво мотивације може да се мења из дана у дан и јако је битно да у тренутку када смо у дефициту са истом можемо да се осврнемо и схватимо да смо неки помак направили. Следећа ствар која може да помогне у одржавању мотивације је упознавање и предвиђање целог пута од тренутне до идеалне тежине. Истраживање свих система подршке, али и ометајућих фактора. Биће ту доста успона и падова, али све препреке се брже и лакше савладају уколико смо спремни за њих. И треће, можда и најбитније је да обезбедите особу која ће бити ваша емотивна подршка током самог процеса. Неког ко може да вас подигне у тренутку када мислите да нећете издржати, неког ко је ту да вас својом стручношћу усмери на прави пут и одговори на питање како даље.

Т.Т.

Најновији број

20. септембар 2018.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa