12. april 2018.12. apr 2018.
U korak sa savremenim tehnologijama
PORTAL I APLIKACIJA “GLASA PODRINjA”

U korak sa savremenim tehnologijama

Tokom 74 godine trajanja “Glas Podrinja” se pojavio u javnosti 3.700 puta, odštampano je oko 30.000.000 primeraka. Navedene cifre sa jedne strane izazivaju poštovanje, sa druge obavezu sadašnjem menadžmentu da se ono što je bilo dobro decenijama sačuva i unapredi u skladu sa zahtevima sadašnjeg trenutka.
-Početkom godine smo najavili da pored primarne vizije unapređenja štampanog izdanja imamo i ideju da iskoračimo u budućnost uz pomoć savremenih tehnologija. Sa tim ciljem, u proteklom periodu dosta energije, rada i truda smo uložili u osposobljavanje i razvijanje našeg portala koji je istovremeno podržan i android aplikacijom. Danas, kada su i portal i aplikacija u funkciji, sa zadovoljstvom možemo da konstatujemo da smo postali zanimljivi i onim ciljnim grupama kojima ranije nismo bili - ističe direktor lista “Glas Podrinja” Zoran Živković, i dodaje.
-Ono na šta smo posebno ponosni je činjenica da smo, koliko je nama poznato, jedini list u regionu, a drugi na nivou Srbije koji je svojim korisnicima omogućio usluge E komerca. U saradnji sa programerima banke Intesa i šabačke kuće za marketing i konsalting “Kato”, razvili smo E komerc platformu, koja svim našim korisnicima omogućuje da naše usluge naruče i plate elektronski, bezgotovinskim putem preko visa i masterkarda.
Pored nas, ovakav način poslovanja u našoj zemlji ima samo list “Politika”, a u regionu sarajevsko “Oslobođenje” i zagrebački “Večernji list”.
Prema Živkovićevim rečima, implementacija ovakvog programa se pokazala kao komplikovana procedura, koja je pre svega iziskivala usklađivanje sa zakonskim propisima, bankarskim standardima, standardima kartičarskih organizacija. Profesionalna podrška programera iz firme “Kato” je u ovom smislu bila od neprocenjivog značaja, mada je korist bila obostrana: “Glas Podrinja” je postao prva medijska kuća u Mačvanskom okrugu koja je zakoračila u svet elektronske trgovine, a stručnjaci iz agencije “Kato” su stekli neprocenjivo iskustvo.
-Zahvalio bih se “Glasu Podrinja” na uloženom poverenju, jer kada vas angažuje kuća sa takvom tradicijom, takvim imenom i renomeom to pre svega obavezuje da se poručena usluga uradi na maksimalnom nivou koji nam je trenutno dostupan. Kao što je Živković već napomenuo, po našim saznanjima, na teritoriji Šapca i Mačvanskog okruga u “Glasu Podrinja” je uveden prvi sistem koji korisnicima omogućava plaćanje usluga putem kartica, ne samo kada govorimo o medijskim kućama nego, uopšte u privredi. Put kojim smo omogućili korisnicima iz bilo kog dela Mačve, Srbije ili sveta, da usluge naručuju i plaćaju bez dolaska na šalter nije bio ni malo lak, ali ga je bilo zadovoljstvo preći jer smo njime dosta toga naučili i tim iskustvom stvorili odličnu bazu za dalji napredak - istakao je u ime agencije “Kato” Zoran Jovanović.
Pored portala na kojem čitaoci uz informacije mogu pronaći čitav set usluga, želja menadžmenta “Glasa Podrinja” je bila da omogući što većem broju građana da se iz sata u sat informišu o aktuelnostima iz Šapca, najznačajnijim događajima iz Srbije, zanimljivostima iz sveta preko svojih android telefona. Do danas je evidentiran broj od oko 1.000 korisnika navedene aplikacije, dok je sledeći korak proširenje ove mogućnosti na telefone koji koriste IOS platformu.
-Kada je reč o androidu još uvek smo u nekom probnom periodu. Zadovoljni smo povratnom informacijom koju dobijamo od korisnika i ponosni na činjenicu da je naš “Glas” posle 74 godine nedeljnog informisanja prešao na dnevno online novinarstvo. Ovo je bio jako zahtevan posao koji je iziskivao i dodatnu edukaciju novinara kao i inoviranje tehničke opreme - objašnjava Živković.

T.T.

Najnoviji broj

25. april 2024.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa