Инфо

Берза

  • aero 1.690 ▲ 0,18%
  • akdm 320 ⚫ 0,00%
  • alfa 33.506 ▼ -0,28%
  • dinnpb 3.490 ▲ 0,29%
  • fito 2.800 ⚫ 0,00%
  • gmon 1.600 ▼ -0,44%
  • ikrb 33 ▲ 6,45%
  • impl 3.050 ⚫ 0,00%
  • irtl 560 ⚫ 0,00%
  • mtlc 2.110 ▲ 3,58%
  • niis 679 ▼ -1,31%
  • rso1491 142,05 ▲ 0,10%
  • rso18175 100,94 ▲ 0,86%
  • sjpt 140 ⚫ 0,00%
  • tgas 11.000 ⚫ 0,00%
(12. април 2018.)
МАЛИ ВОДИЧ КРОЗ МРШАВЉЕЊЕ

Савет стручњака злата вредан

Уколико не припадате малом броју самодисциплинованих који у сваком тренутку знају да препознају потребе свог организма, приликом овог корака је од изузетног значаја, помоћ, односно реч стручњака
Савет стручњака злата вредан
Након што смо постигли споразум са собом око мотива за губљење килограма, уверили се у постојаност жеље која ће нам омогућити истрајност, време је за одабир адекватног тренинга и кориговање јеловника. Уколико не припадате малом броју самодисциплинованих који у сваком тренутку знају да препознају потребе свог организма, приликом овог корака је од изузетног значаја, помоћ, односно реч стручњака.
У први мах, у време када на интернету можете наћи велики број савета за здраву исхрану, а у фитнес центрима вртоглаву понуду различитих тренинга, ова констатација може изгледати сулудо. Међутим, уколико знате да је свако тело друга прича, онда вам постаје јасно зашто је, поготово на почетку, од драгоценог значаја да имате неког ко ће да вам препоручи програм прилагођен лично вама.
-Данас је на глобалној мрежи доступан велики број како савета за исхрану тако и клипова различитих тренинг програма. Но, свако од нас је прича за себе и оно што је упалило код ваше другарице не значи да ће “радити” у вашем случају. О опасности по здравље свакојаких “брзих” дијета излишно је и говорити уколико мислите добро своме телу. Због свега тога је од изузетне важности, да пре кретања на било какав посебан режим исхране или тренинга урадите основне лабораторијске налазе и консултујете се са стручњаком који ће проценити ваше тренутно стање - објашњава Ана Поповић, професор физичког васпитања, персонални тренер, пауер плејт инструктор и нутрициониста Х2О Тренинг центра и додаје:
-Искуства у досадашњем раду су показала да су клијенти који су се одлучили за стручно вођство приликом процеса мршављења, било путем персоналних тренинга или савета нутриционисте, много брже постизали зацртане циљеве, а ти резултати су касније били одрживији него када су исту ствар покушали да ураде сами код куће.
Ипак, уколико тренутно немате могућности да се озбиљно позабавите својим телом и ангажујете стручњака да вам помогне постоји неколико општих правила која ће бити од помоћи. Реч је о једноставним препорукама за које смо сви некада чули, али смо били сувише недисциплиновани да их примењујемо.
-Када је о исхрани реч, то је оно златно правило о четири оброка дневно. Доручак, ручак, ужина и вечера. Битно је да размак између оброка буде најмање три сата, и да се оброци узимају у исто време. Вечера никако до два сата пред спавање. Ти оброци не смеју бити обилни, и морају бити сачињени од добро избалансираних намирница.Са друге стране, за рекреативце је довољно да тренирају три пута недељно, док они којима то здравствено стање организма дозвољава, и који то желе, тренинг могу да практикују и до пет пута седмично. При свему томе треба комбиновати кардио тренинге са тренинзима снаге, јер само једна врста вероватно неће донети најбоље резултате - каже Ана.
Када говоримо о одабиру тренинга који ће допринети губљењу килограма и лепшем изгледу вашег тела, не би било лоше напоменути и важност уживања у физичкој активности. Наиме, стручњаци су давно доказали да најбоље резултате постижемо онда када волимо оно што радимо. Тако да би можда најадекватнији савет за крај овог дела “водича кроз мршављење” био, експериментишите, уживајте и посветите се тренингу и новом начину исхране са љубављу, резултати тада неће изостати.

Т.Т.

Најновији број

13. септембар 2018.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa