Инфо

Берза

  • aero 1.692 ▲ 0,18%
  • agbc 500 ⚫ 0,00%
  • alfa 34.434 ▲ 2,48%
  • amsopb 545 ⚫ 0,00%
  • dinnpb 3.490 ▲ 2,47%
  • enhl 690 ⚫ 0,00%
  • hmbg 510 ⚫ 0,00%
  • jesv 5.105 ▲ 2,08%
  • kmbn 1.905 ▲ 0,26%
  • niis 684 ▲ 0,74%
  • rso1488 127,40 ⚫ 0,00%
  • svrl 600 ⚫ 0,00%
(26. април 2018.)
ВОДИЧ КРОЗ МРШАВЉЕЊЕ

Моћ индивидуалног тренинга

Постоји изрека “у друштву је лакше”, међутим постоје околности или личности које ову нашу народску увелико демантују. Једна од таквих околности би могао да буде и начин тренинга, а персона изразити индивидуалац који је научио да све што му је битно ради сам. Са друге стране стоји и чињеница да најбоље резултате постижемо уколико је тренинг прилагођен лично нама, нашим потребама и могућностима. У супротном можемо годинама лутати за идеалном формулом постојане кондиције и пожељне телесности.Само једно од многих сличних искустава
-Одувек сам била склона осцилацијама телесне тежине. Да бих се задржала у “пристојном стању често сам мучила себе разним дијетама из часописа или сам их „преписивала” од другарица. Да се не лажемо, углавном се све сводило на гладовање, па враћање на старо. Тада ме било тешко покренути, интересовале су ме углавном ствари које захтевају дуготрајно седење и боравак у затвореном простору.
Међутим, средином мојих двадесетих, захваљујући тадашњем кругу пријатеља почела сам активније да се интересујем за вежбање. Тада се то сводило на програме са ДВД-ја или примере из женских новина. У то време, када се природа свакако стара да све “стоји на свом месту” већини девојака жељене резултате није било тешко постићи, али мени је за све требало дупло више времена, напора и дисциплине. Због тога сам се за тридесети рођендан частила чланарином у оближњој теретани. Било је забавно. Свака промена прија, а озбиљне справе за кардио програм су брже доводиле до резултата. После одређеног периода поново је дошло до застоја... Следећи корак је био аеробик. Но, и ту се круг само обрнуо. Првих неколико месеци резултати су били евидентни, али након тога, као да се моје цело тело уморило и стало...
Онда сам случајно упознала Ану. Случајно, можда, али за мене у правом тренутку. Први пут у животу сам почела да радим цео тренинг под надзором стручног лица. Програм добро промишљен и осмишљен само за мене. Оно што ми је било од изузетног значаја је чињеница да ме ни приликом кардио вежби ни минута није испуштала из вида. Није било места забушавању, ни њеном ни мом. За шест месеци сам била више него задовољна напретком, али и уплашена да ће као и на другим местима доћи до стагнације.
Међутим, ни данас, после три године редовног заједничког тренирања, то није био случај. Сада знам да уз правог тренера који уме да вас процени, мотивише и изабере тренинг баш по вашој мери, можете да остварите све зацртане циљеве - испричала нам је своје искуство једна од корисница услуга Х2О Тренинг центра шабачког Градског базена.
Пракса на страни
стручњака
Највећи проблем са темама које су попут здраве исхране и вежби масовно заступљене у медијима је то што сви мислимо да знамо све. Што верујемо, углавном, свему што видимо и чујемо. Не имајући на уму да је сваки организам засебна прича, своје тренинге сведемо на понављање истих вежби које на почетку раде посао, али их касније телу једноставно буде доста. Ако имате на уму трајне резултате, најбоље решење за вас је индивидуални тренер.
-Његово задужење је да вам испланира физичку активност у складу са циљевима и тренутним способностима. При томе се има у виду време које је на располагању, али и реалне могућности за остварење тог циља. Сам циљ представља оно што вежбач замишља као коначни ефекат свог рада. Некада ни они не знају шта заправо хоће, и ту је наша дужност да им помогнемо да дефинишу своје циљеве, док се тест способности састоји од тестирања различитих моторичких и функционалних могућности. Избор вежби, обим, интензитет вежбања, однос различитих врста програма, све се то бира у складу са вашим циљем. Поред наведеног наша улога је да вежбе прилагођавамо сваком тренингу и тренутној способности наших клијената. Тада су резултати најбољи, а ризик од повреде сведен на минимум - истиче професорка физичког васпитања, индивидуални тренер, инструктор групних програма и нутрициониста у Х2О Тренинг центру Ана Поповић.
Када на пут мршављења прелазите са индивидуалним тренером на њега пребацујете велику одговорност, али са друге стране расте и ваш улог. На вама је да испоштујете договор, посветите се и редовно долазите на тренинг. Ангажманом стручњака који се специјализовао за рад са физичким оптерећењем људског организма и адаптацијом организма на физичку активност, добијате особу која ће вас на најбољи и најздравији начин довести до вашег циља. Потребно је само да јој верујете.
Т.Т.

Најновији број

20. септембар 2018.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa