Инфо

Берза

  • aero 1.705 ▲ 0,24%
  • ctvb 510 ⚫ 0,00%
  • dinnpb 3.409 ▼ -0,12%
  • enhl 651 ▲ 0,15%
  • fint 510 ▲ 0,99%
  • glos 180 ▼ -0,55%
  • gsfd 357 ▼ -32,00%
  • jesv 5.050 ▼ -0,04%
  • jgelm 2.977 ⚫ 0,00%
  • jmbn 10.500 ▲ 14,49%
  • kmbn 2.101 ▲ 0,05%
  • mtlc 2.015 ▼ -0,74%
  • niis 681 ▼ -0,29%
  • rso1478 121,00 ⚫ 0,00%
  • rso1488 127,40 ▲ 6,45%
  • sjpt 132 ▼ -0,75%
  • svrl 622 ⚫ 0,00%
  • vzas 77 ▼ -23,00%
(31. март 2011.)
ЗДРАВО ТЕЛО И ДУХ КРАСЕ УЛИЦЕ ГРАДА

ВИТКА ЛИНИЈА СЕ СТИЧЕ И НЕГУЈЕ

Мода, режими исхране, начин одевања, померили границу лепоте и привлачности жена, али дешава се и то да, наше суграђанке тек са топлијим данима почну да размишљају о тренинзима и исхрани
Код нас, као по правилу, највећи број жена почиње са тренингом пред лето. Хоће да за месец, два дођу до лепог лизгледа. Њихов мотив је углавном естетске природе, каже дипл. проф. физичког васпитања и тренер у фитнес зони “Цонан“ Дарко Стојићевић.
- Међутим, оно што би требало увек да буде на првом месту је здравље. Тренинзи би требали да буду умерени и редовни. Три пута недељно током целе године је сасвим довољно за рекреацију. Наравно, то не морају да буду интензивни програми, али учесталост је пресудна да би организам боље функционисао, наставља даље професор физичког.
Одласци у теретану или рекреативни тренинзи у природи у данашње време су постали потреба. Најмање што можемо да урадимо за наше здравље и лепши изглед. Међутим, код девојака или жена које се нису раније бавиле спортом, највећи проблем је у истрајности.
-У старту постоји јак вољни моменат, међутим ретки су они који га и касније задрже. Поготово ако резултати нису одмах очигледни. Међутим, то је тек индивидуално. Први месец без обзира на програм, особа се боље осећа. Боље спава, убрзава се метаболизам. Онда, сви обраћају пажњу на килажу, али то није пресудни фактор. Битан је састав, односно колико има мишићног ткива, а колики је масни депо. Треба мерити обиме. Тенинг је читава наука, прво мораш научити слова, па азбуку, а тек затим речи и реченице. Постепено, полако. Без претераног замарања и јаких упала. Битнија је психологија, односно да ти вежбање прија и буде нека врста емотивног вентила. Да се после тренинга, без обзира на напор добро осећаш, потом долази фаза када се лучи хормон среће и на крају, ниво када тренинг постаје саставни део твог живота ““ тврди Стојићевић.

Најновији број

15. новембар 2018.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa