Инфо

Берза

  • aero 1.675 ▼ -0,42%
  • dnos 1.103 ▼ -1,34%
  • fito 2.790 ▼ -0,36%
  • mtlc 2.020 ▼ -4,27%
  • niis 677 ▼ -0,29%
  • sjpt 141 ▲ 0,71%
(7. април 2011.)
ПРИМЕР УСПЕШНЕ ПРИВАТИЗАЦИЈЕ - ЗОРКА КОЛОР ШАБАЦ

БОЈЕ ЗА ЕВРОПУ

Осам година после приватизације ЗОРКА КОЛОР потврђује не само успешност те трансформације већ и учвршћује водећу позицију у својој делатности. Мирослав Алексић, власник и директор Компаније ЗОРКА КОЛОР, поноси се радним резултатима и верује у будућност ове фабрике
Компанија која је развој засновала на традицији производње боја и лакова, ЗОРКА КОЛОР, данас је у врху те области, важи као симбол за квалитетне премазе читавог региона. Одликује је раст продаје, пласман на домаћем и иностраном тржишту, однос цене и квалитета али и константно улагање у истраживање и развој делатности.
- ЗОРКА КОЛОР је данас лидер у производњи боја и лакова на простору бивше Југославије као и на простору Југоисточне Европе. Наша најважнија тржишта су тржиште Србије као и Македоније јер смо у Скопљу купили фабрику боја и лакова “Алкалоид“. Имамо значајан извоз у Мађарску, Моладвију, Румунију и Албанију, тако да смо у сваком погледу један од већих произвођача боја и лакова у овом делу Европе - каже власник Компаније ЗОРКА КОЛОР Мирослав Алексић.
Показатељ развоја ове Компаније је и приход који је у моменту приватизације био око пет милиона евра, да би 2010. године, достигао 12 милиона. У претходном периоду производни програм заснивао се већином на индустријским премазима да би после приватизације највећи генератор раста производње постао програм декоративе. Улагање у развој претходних година допринео је и ширењу програма производње боја, значајно је унапређен квалитет али и сама организација пословања која данас одликује ову реномирану фирму.
- Да бисмо то постигли заслуга је свакако људи који раде у фабрици али и ангажовању страних стручњака који су знатно помогли да унапредимо и квалитет производа и наше производне процесе. ЗОРКА КОЛОР данас изгледа сасвим дугачије него када је приватизована, а приватизована је као добра фирма, али у окружењу јаке конкуренције морали смо да будемо бољи. Много тога се променило последњих година, старе познате фабрике боја су нестајале а долазиле су реномиране стране компаније и ми смо морали да развијамо свој статус. Да тако спортски кажем, ми смо некада били српска лига а постигли смо да данас играмо евро лигу, тако је у бизнису - објашњава Алексић.

Најновији број

20. септембар 2018.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa