Инфо

Берза

  • aero 1.692 ▲ 0,18%
  • agbc 500 ⚫ 0,00%
  • alfa 34.434 ▲ 2,48%
  • amsopb 545 ⚫ 0,00%
  • dinnpb 3.490 ▲ 2,47%
  • enhl 690 ⚫ 0,00%
  • hmbg 510 ⚫ 0,00%
  • jesv 5.105 ▲ 2,08%
  • kmbn 1.905 ▲ 0,26%
  • niis 684 ▲ 0,74%
  • rso1488 127,40 ⚫ 0,00%
  • svrl 600 ⚫ 0,00%
(23. август 2018.)
САНИ ОПТИК вас саветује

Чим осетите да слабије чујете, одмах код лекара

У зависности од потреба клијената, постоје и апарати с различитим перформансама како би им се максимално изашло у сусрет
Велики број читалаца се свакодневно интересује о проблемима у вези са слухом. Који је то тренутак кад се треба обратити лекару и проверити слух, шта ако лекар препоручи ношење слушног апарата...О томе и другим питањима одговарају стручњаци из компаније Сани Оптик
Како бисте објаснили особама које сумњају да имају проблем са слухом? Који је то тренутак када би требало да посете лекара, сурдоаудиолога?
- Уколико приметите да слабије разумете саговорника или ТВ програм, или вам се деси да, кад више људи разговара, имате проблем да пратите тај разговор, право је време да се јавите стручњаку.
Како изгледа преглед и колико траје?
- Сама провера стања слуха, веома је важно то напоменути, није болна и не траје дуго. Стручњак за слух вам може проверити стање слуха тако што ће вам пуштати серију звучних сигнала. Оно што је потребно од вас јесте да притиснете тастер или подигнете руку када чујете сигнал који вам се пушта путем слушалица.
Уколико лекар утврди да особа мора почети с ношењем слушног апарата, да ли га пацијент може узети истог дана?
- Две су могућности да добијете слушни апарат: један је да, уколико је оштећење слуха такво, можете добити слушни апарат преко РФЗО, а други начин да себи омогућите боље разумевање јесте да купите слушни апарат.
Да ли постоје разилчите врсте слушних апарата, односно прецизније, да ли сви апарати одговарају свима или постоје нијансе, и које су? Да ли је основна разлика у величини и изгледу апарата, или има разлике и у техничким могућностима?
- Слушни апарати се разликују како по изгледу тако и по техничким карактеристикама, односно перформансама. У том смислу разликујемо апарате који се носе иза уха, такозване заушне апарате, од апарата који се носе у уху, такозване каналне апарате. Који апарат је у смислу изгледа најадекватнији, зависи од више фактора које ћете заједно са својим стручњаком размотрити и дефинисати и наћи најбоље решење. Када говоримо о техничким карактеристикама, односно перформансама, такође међу апаратима постоје разлике. У зависности од ваших потреба, које су у складу са вашим животним навикама и свакодневним активностима, постоје и апарати са различитим перформансама, како бисмо максимално изашли вама у сусрет.
Колико траје привикавање на апарат? Да ли ваши лекари помажу пацијентима да се на њих навикну? Да ли постоје пробе?
- Адаптација на слушни апарат је индивидуална и може трајати од неколико дана до неколико месеци. Особа која почиње да носи слушни апарат сада треба поново да се навикне на све околне звуке које је „заборавила“, и то је оно за шта је потребно највише времена. Зато је веома важно да се јавите на време стручњаку како би време од настанка оштећења до момента почетка ношења слушног апарата било што краће јер је тада и процес адаптације на слушни апарат кратак. Наравно, помоћ стручњака је увек ту у саветима како да што брже прође процес адаптације.
Да ли су апарати који се продају у нашој земљи на истом нивоу као они у иностранству? Не каскамо ли за технологијом у свему?
-Што се тиче бренда који ми заступамо (Пхонак и Сониц), можемо рећи да су апарати потпуно идентични јер се сви производе на истом месту и из истог места се дистрибуирају за цео свет, тако да је потпуно свеједно хоћете ли слушни апарат купити у Србији, Швајцарској, Америци или у некој другој земљи – добићете исти производ с истим швајцарским квалитетом.
ПОПУСТИ, АКЦИЈЕ, ЧЕКОВИ
Које све погодности нудите пензионерима приликом куповине апарата? Да ли су они скупи, да ли имате акције, који је распон цена слушних апарата?
-Ми у потпуности разумемо суграђане, тако да стално имамо посебне погодности у виду акција, попуста на куповину другог апарата и слично, као и сталну могућност куповине путем пензијског чека грађана, као и забрана, а и путем картица... Потребно је да нас потенцијални купци само позову и сигурни смо да ће наши стручњаци наћи право решење за њих.

Најновији број

20. септембар 2018.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa