Berza

  • aero 820 ▼ -0,97%
  • akdm 260 ▼ -3,70%
  • dinnpb 4.442 ▲ 2,11%
  • dnos 2.900 ⚫ 0,00%
  • fito 3.050 ▼ -4,66%
  • glos 330 ⚫ 0,00%
  • gmon 2.100 ⚫ 0,00%
  • impl 3.350 ⚫ 0,00%
  • kmbn 3.294 ▲ 2,23%
  • kmbnpb 1.300 ⚫ 0,00%
  • mtlc 1.918 ▲ 0,52%
  • niis 678 ▼ -0,59%
  • rso17153 103,48 ▲ 0,87%
  • rso19182 106,00 ▲ 0,01%
  • svrl 535 ▲ 3,88%
(23. avgust 2018.)
SANI OPTIK vas savetuje

Čim osetite da slabije čujete, odmah kod lekara

U zavisnosti od potreba klijenata, postoje i aparati s različitim performansama kako bi im se maksimalno izašlo u susret
Veliki broj čitalaca se svakodnevno interesuje o problemima u vezi sa sluhom. Koji je to trenutak kad se treba obratiti lekaru i proveriti sluh, šta ako lekar preporuči nošenje slušnog aparata...O tome i drugim pitanjima odgovaraju stručnjaci iz kompanije Sani Optik
Kako biste objasnili osobama koje sumnjaju da imaju problem sa sluhom? Koji je to trenutak kada bi trebalo da posete lekara, surdoaudiologa?
- Ukoliko primetite da slabije razumete sagovornika ili TV program, ili vam se desi da, kad više ljudi razgovara, imate problem da pratite taj razgovor, pravo je vreme da se javite stručnjaku.
Kako izgleda pregled i koliko traje?
- Sama provera stanja sluha, veoma je važno to napomenuti, nije bolna i ne traje dugo. Stručnjak za sluh vam može proveriti stanje sluha tako što će vam puštati seriju zvučnih signala. Ono što je potrebno od vas jeste da pritisnete taster ili podignete ruku kada čujete signal koji vam se pušta putem slušalica.
Ukoliko lekar utvrdi da osoba mora početi s nošenjem slušnog aparata, da li ga pacijent može uzeti istog dana?
- Dve su mogućnosti da dobijete slušni aparat: jedan je da, ukoliko je oštećenje sluha takvo, možete dobiti slušni aparat preko RFZO, a drugi način da sebi omogućite bolje razumevanje jeste da kupite slušni aparat.
Da li postoje razilčite vrste slušnih aparata, odnosno preciznije, da li svi aparati odgovaraju svima ili postoje nijanse, i koje su? Da li je osnovna razlika u veličini i izgledu aparata, ili ima razlike i u tehničkim mogućnostima?
- Slušni aparati se razlikuju kako po izgledu tako i po tehničkim karakteristikama, odnosno performansama. U tom smislu razlikujemo aparate koji se nose iza uha, takozvane zaušne aparate, od aparata koji se nose u uhu, takozvane kanalne aparate. Koji aparat je u smislu izgleda najadekvatniji, zavisi od više faktora koje ćete zajedno sa svojim stručnjakom razmotriti i definisati i naći najbolje rešenje. Kada govorimo o tehničkim karakteristikama, odnosno performansama, takođe među aparatima postoje razlike. U zavisnosti od vaših potreba, koje su u skladu sa vašim životnim navikama i svakodnevnim aktivnostima, postoje i aparati sa različitim performansama, kako bismo maksimalno izašli vama u susret.
Koliko traje privikavanje na aparat? Da li vaši lekari pomažu pacijentima da se na njih naviknu? Da li postoje probe?
- Adaptacija na slušni aparat je individualna i može trajati od nekoliko dana do nekoliko meseci. Osoba koja počinje da nosi slušni aparat sada treba ponovo da se navikne na sve okolne zvuke koje je „zaboravila“, i to je ono za šta je potrebno najviše vremena. Zato je veoma važno da se javite na vreme stručnjaku kako bi vreme od nastanka oštećenja do momenta početka nošenja slušnog aparata bilo što kraće jer je tada i proces adaptacije na slušni aparat kratak. Naravno, pomoć stručnjaka je uvek tu u savetima kako da što brže prođe proces adaptacije.
Da li su aparati koji se prodaju u našoj zemlji na istom nivou kao oni u inostranstvu? Ne kaskamo li za tehnologijom u svemu?
-Što se tiče brenda koji mi zastupamo (Phonak i Sonic), možemo reći da su aparati potpuno identični jer se svi proizvode na istom mestu i iz istog mesta se distribuiraju za ceo svet, tako da je potpuno svejedno hoćete li slušni aparat kupiti u Srbiji, Švajcarskoj, Americi ili u nekoj drugoj zemlji – dobićete isti proizvod s istim švajcarskim kvalitetom.
POPUSTI, AKCIJE, ČEKOVI
Koje sve pogodnosti nudite penzionerima prilikom kupovine aparata? Da li su oni skupi, da li imate akcije, koji je raspon cena slušnih aparata?
-Mi u potpunosti razumemo sugrađane, tako da stalno imamo posebne pogodnosti u vidu akcija, popusta na kupovinu drugog aparata i slično, kao i stalnu mogućnost kupovine putem penzijskog čeka građana, kao i zabrana, a i putem kartica... Potrebno je da nas potencijalni kupci samo pozovu i sigurni smo da će naši stručnjaci naći pravo rešenje za njih.

Najnoviji broj

19. septembar 2019.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa