13. decembar 2018.13. dec 2018.
FIRMA “FRUUTI” EKSKLUZIVNI NOSILAC LICENCE SINALCO ZA SRBIJU

Nemački brend pod šabačkim krovom

Šabačko preduzeće sa tradicijom proizvodnje sokova dugom tri decenije ekskluzivni proizvođač i distributer nemačkog brenda starog preko jednog veka...Pored srpskog, šabački Sinalco proizvodi dostupni i u Rumuniji, dok je za sledeću godinu u planu osvajanje hrvatskog i bugarskog tržišta. Vizija za bližu budućnost: Šabac Sinalco grad... Način za njeno ostvarivanje: animiranje lokalne zajednice preko brojnih društveno odgovornih akcija
Još na samim počecima 1990. godine šabačko privredno društvo “Fruuti” je kao primarnu delatnost targetiralo proizvodnju bezakoholnih pića. U skormnim uslovima, na pedeset kvadrata i sa tri radnika, tih dana nisu ni pomišljali da će dve decenije kasnije postati ovlašćeni proizvođači i distributeri za Srbiju svetski poznatog brenda “Sinalco”.
Danas kada proizvode 10.000 litara pića na sat, u fabrici površine 2.700 kvadratnih metara razvijajući strategiju širenja na nova tržišta, tvrde da se dobitnom pokazala kombinacija znanja, sposobnosti, želje i energije za savlađivanje izazova koje su godine donosile, te da će se ove formule držati i u budućem poslovanju.
-Kompanija je 2010. godine počela sa uslužnim punjenjem Sinalco brenda, dok dve godine kasnije postajemo ekskluzivni nosioci licence Sinalco za teritoriju Republike Srbije- seća se početaka saradnje sa nemačkom kompanijom direktor Fruuti-ja Vladimir Petrović.
Fabrika u Šapcu za 110 rođendan
Sinalca
Dalji razvoj poslovanja uslovio je da 2015, “piće sa crvenim krugom” u Šapcu dobije svoju zvaničnu “kuću”. Naime, za 110 rođendan prvog internacionalnog brenda bezalkoholnog pića evropskog porekla, danas u preko 60 zemalja poznatog pod imenom Sinalco, u šabačkoj industrijskoj zoni otvorena je fabrika za proizvodnju sa pratećim objektima i infrastrukturom.
-Naši pogoni su opremljeni po najsavremenijim zahtevima proizvođačke prakse za proizvodnju osvežavajućih pića i napitaka, što garantuje potpunu bezbednost procesa i gotovih proizvoda- ističe Petrović, i dodaje da kao potvrdu visokih standarda kvaliteta njihova firma poseduje i odgovarajuće sertifikate, ali i sopstveni bunar za vodu dubine 70 metara.
-Kvalitet vode, koja predstavlja najznačajniji segment u proizvodnji osvežavajućih pića i napitaka, je na visokom nivou i pod neprekidnom kontrolom nadležnih instutucija. Voda se u posebnim postrojenjima obrađuje i prolazi mikrobiološki tretman pre uvođenja u proizvodni proces. Reversna osmoza je završne faza tretmana voda što nam pruža mogućnost odabira idealne tvrdoće za proces proizvodnje. Procesom prerade vode upravlja PLC najnovije generacije nemačkog proizvođača. To nam omogućuje potpuno automatizovan rad i konstantne kontrole parametara- objašnjava direktor Fruuti-a proces proizvodnje.
U Fruuti-ju tvrde da se u proizvodnom procesu koriste sirovine renomiranih svetskih proizvođača, od kojih je većina uvežena iz Nemačke, dok je sam proces podržan nadzorom stručnog osoblja podeljenu u tri segmenta: ulazna kontrola kvaliteta repromaterijala, procesna kontrola proizvodnje i završna fizičko hemijska i mikrobiološka kontrola gotovog proizvoda.
Sa druge strane, za eksterni nadzor kvaliteta zadužene su akreditovane laboratorije poput Zavoda za javno zdravlje “Šabac”, “Jugoinspekta” iz Beograda “SP laboratrije” iz Bečeja i td.
Širenje na
druga tržišta
Globalni duh Sinalca se ogleda u konstantnom fokusu na nove partnere i tržišta, ljude koji mogu imati koristi od onoga što im ova licenca pruža. Imajući to u vidu, ali i reči direktora uprave Mongia Goundia, koji kaže: “Mi želimo da osvežimo svakoga u svetu jedinstvenim Sinalco ukusom”, u šabačkoj “filijali su u ovom periodu skoncentrisani na osvajanje novih tržišta.
Tokom ove godine, šabački proizvodi nemačkog brenda našli su se na rafovima širom Rumunije, dok je za sledeću 2019, u planu osvajanje naklonosti potrošača u Hrvatskoj i Bugarskoj.
-Za naredni period planiramo proširenje po više osnova: želimo da proširimo paletu naših proizvoda, ali i učinimo prodor na nova tržišta.Ove godine smo krenuli da izvozimo u Rumuniju, dok su nam za sledeću u planu Hrvatska i Bugarska,ove dve zemlje su tzv “slobodna tržišta”, odnosno u njima ne postoji proizvodnja, te su nam naši nemački partneri ostavili taj prostor otvorenim za plasman- kaže Vladimir Petrović.
Šabac - Sinalco grad
No, iako im je širenje na nove teritorije jedan od osnovnih ciljeva, u šabačkom Sinalc-u su svesni da internacionalnog prosperiteta bez jakih korena u lokalnoj zajednici nema . Društvenu odgovornost su i ranije ispoljavali, pre svega preko sponzorstva sportskih dešavanja, ali kako navode u Fruuti-ju predstojeći period će biti obeležen brojnim akcijama usmerenim ka animiranju zajednice, i formiranjem kolektivnog duha ujedinjenog krilaticom “Šabac- Sinalco grad”.
-Sinalko je globalni brend, a naša fabrika ima jake lokalne korene. Želimo da te dve stvari izjednačimo. U interesu nam je da preko različitih dešavanja koji će čvršće vezivati ovaj brend i naš grad, animiramo loklanu zajednicu, i učinimo da Šabac bude, između ostalog prepoznatljiv i po Sinalc-u. U toku je izbor i za novo zaštitno lice ovog brenda u Srbiji, odnosno sve aktivnosti smo usmerili ka jasnom cilju da Sinalco u porodici bezalkoholnih pića vratimo na pijedestal, koji mu odnosnm cena-kvalitet i pripada- zaključuje Petrović.
SPOREDNE
DELATNOSTI
Pored osnovne delatnosti, sporedna delatnost firme “FRUTTI” je i veleprodaja pića sa sedištem u Šapcu, ulica Hajduk Stanka 46. U preduzeća posluje i 15 maloprodajnih objekata lociranih u Šapcu i okolini.

Najstarije evropsko
gazirano piće
Sinalco je najstarije evropsko gazirano piće, nastalo na bazi tropskog i lokalnog voća 1902. godine, kao brend German Lemonade, da bi 1905. godine, po latinskoj izreci "sine alcohole" (bez alkohola), naziv bio promenjen u Sinalco.

SLAVIMO OPET ZAJEDNO
Od Đurđica do Nikoljdana, kompanija Sinalco organizovala je akciju na društvenim mrežama, gde su njihovi pratioci bili pozivani da šalju anegdote sa svojih slava. Najbolja anegdota nosila je vrednu nagradu: Sinalco je na sebe preuzimao celokupnu pripremu slavske trpeze. Poslednji dobitnik imenovan je juče, dok u Sinalc-u predlažu redovnu posetu njihovoj fb stranici, jer nakon ove, za svoje korisnike spremaju nova iznenađenja.

Najnoviji broj

18. april 2024.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa