ZORICA TODIĆ, ZAŠTITNIK PACIJENTOVIH PRAVA U OPŠTOJ BOLNICI ŠABAC
KOMUNIKACIJA NAJVEĆI PROBLEM
Zaštitnici prava pacijenata u Opštoj bolnici Šabac mesečno se obrati petnaestak građana. Javljaju joj se sa pritužbama, pitanjima ali i pohvalama
Zorica Todić, diplomirani pravnik radi kao zaštitnik prava pacijenata u Opštoj bolnici Šabac od 2002. godine kada je Ministarstvo zdravlja utvrdilo da u svakoj zdravstvenoj ustanovi mora postojati zaštitnik prava pacijenata. Dok mnogi ne znaju ni da ova služba postoji Zorica Todić kaže da: Zaštitnik pacijentovih prava u ustanovi postoji i radi i obaveštenja o tome postoje svuda.
Njena uloga je da posreduje između pacijenata i načelnika službe radi informacija i rešavanja eventualnih problema. Pacijent se može javiti telefonom, kao i doći lično ali i pismeno izjaviti žalbu.
- Kada su u pitanju pismene žalbe obavezno ih načelnik službe čita i obavezuje zaposlenog u svojoj ustanovi da napiše pismenu izjavu. Ona se dostavi ovde i ta pismena izjava se vraća pacijentu kao odgovor - objašnjava ZoricaTodić.
Njena uloga je da posreduje između pacijenata i načelnika službe radi informacija i rešavanja eventualnih problema. Pacijent se može javiti telefonom, kao i doći lično ali i pismeno izjaviti žalbu.
- Kada su u pitanju pismene žalbe obavezno ih načelnik službe čita i obavezuje zaposlenog u svojoj ustanovi da napiše pismenu izjavu. Ona se dostavi ovde i ta pismena izjava se vraća pacijentu kao odgovor - objašnjava ZoricaTodić.
Najnoviji broj
25. april 2024.