11. april 2019.11. apr 2019.
Usvojen predlog naknade za  gradski i prigradski prevoz
SEDNICA SKUPŠTINE GRADA ŠAPCA

Usvojen predlog naknade za gradski i prigradski prevoz

Odbordnci Skupštine grada Šapca usvojili su na jučerašnjoj sednici Odluku o usvajanju predloga Koncesionog akta za poveravanje obavljanja delatnosti gradsko-prigradskog prevoza putnika na teritoriji grada Šapca, kao i Odluku o dodeli naknade za pružanje usluga javnog linijskog prevoza putnika u gradskom i prigradskom saobraćaju.
Ovo su bile i jedine dve tačke dnevnog reda jučerašnje sednice koja je zakazana po hitnom postupku. Komisija za javno-privatni partnerstvo Vlade Srbije donela je mišljenje da se predmetni projekat može realizovati, i Skupština je usvojila Koncesioni akt.
Grad Šabac je poverio obavljanje javnog linijskog prevoza trojici prevoznika koji će obezbediti prevoz na linijama 1, 2, 3 i 4. Linije 1 i 4 su poverene Društvu za proizvodnju, promet i usluge „Mačva - Ekspres“ DOO Badovinci, linija 2 Društvu za trgovinu, saobraćaj i usluge „MiS Miki Turs“ DOO Majur, i linija 3 Društvu za prevoz, promet i turizam „Duga“ DOO Petlovača.
Gradonačelnik Šapca Nebojša Zelenović rekao je da je doneta odluka da se subvencioniše prevozniik koji je do sada obavljao javni prevoz u gradu sa 20 dinara po kilometru.
-To će trajati sve dok se ne završi procedura javno-privatnog partnerstva i dok ne izaberemo novog isporučioca usluge javnog prevoza na teritoriji Šapca. Grad Šabac u poređenju sa drugim gradovima u Srbiji daje najmanje novca za javni prevoz. A do sada nije bilo nikakvih subvencija ni povećanja cena karata. Plaćali smo prevoz zaposlenih i prevoz učenika u sladu sa Zakonom. Ovu subvenciju odobravamo jer je skočila cena goriva sa 130 dinara na 160 dinara, a prevoznici zato ne mogu da imaju rentabilno poslovanje, rekao je gradonačelnik.
Dodao je da ga je neprijatno iznenadio ton opozicionih odbornika iz Srpske napredne stranke (SNS), koji nisu doprineli kvalitetu rasprave, niti su iznosili konstruktivne argumente.
-Danas osim salvi uvreda na moj račun, nismo dobili nikakvu novu ideju kako da se popravi kvalitet gradskog prevoza u Šapcu. Mi želimo da gradski prevoz bude ekološki, moderan, sa 20 minuta polazaka u gradu, pri čemu će biti pokrivena sva gradska i prigradska naselja, istakao je Zelenović i rekao da će Grad nastaviti da izmiruje sve svoje obeveze u vezi javnog prevoza koje su u skladu sa Zakonom.
Opozicija optužuje za fašizam
Predstavnici opozicije su i ovo skupštinsko zasedanje iskoristili za napade na gradsku vlast i gradonačelnika Šapca Nebojšu Zelenovića. Uz već poznate optužbe, Zelenoviću je zamereno i to što je „upao u zgradu RTS“, da je učestvovao u „demoliranju Beograda“, kao i da Šabac nikada nije bio „uporište fašista“. Opozicija je optužila gradsku vlast da tera zaposlene u Javnim preduzećima da idu na proteste i da ih organizuje za odlazak na protest u Beograd.
-Kada sam istakao da gradonačelnik Kraljeva plaća zamenu sijalica devet puta više nego što je to platio Grad Šabac, mene optužuju da sam lažov i lopuža. Šapčani ne zaslužuju da slušaju ovakve nekonstruktivne i uvredljive rasprave u prenosima Skupštine. Šabac će se razvijati uprkos Aleksandru Vučiću, uprkos Srpskoj naprednoj stranci. Nastavićemo sa realizacijom infrastrukturnih projekata. Iako nas zaobilazi administracija u Beogradu, ne zaobilazi nas administracija u Briselu. Sposobni smo da dobijamo novac iz Evropske unije. Zahvaljujući dobrim projektima, dobili smo sredstva za rekonstrukciju Sokolane. Ali zato niko ne spominje rekonstrukciju Opšte bolnice u Šapcu, a na autoput čekamo već sedam godina. Tvrdim da SNS nije došla na vlast, autoput bi bio završen 2014. godine, podvukao je gradonačelnik.

Najnoviji broj

28. mart 2024.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa