2. jun 2011.2. jun 2011.
MILAN D. STEVANOVIĆ - KAKO DA POBEDITE NA IZBORIMA

MEDIJSKO VREME

Autor knjige „Kako da pobedite na izborima“, početkom devedesetih godina aktivno se uključuje u politički rad opozicionih stranaka. U periodu od 1996. do 2000. nalazi se na funkciji šefa marketinga DS-a. Od 2000. bavi se organizacijom i sprovođenjem političkih kampanja. Kao član centralnog izbornog štaba, na različitim funkcijama učestvovao u petnaestak političkih kampanja...
U kampanji postoje tri tipa medijskog vremena: poziciono, plaćeno i zarađeno.
Prvo je determinisano samom pozicijom kandidata i njihovom trenutnom funkcijom. Narodski rečeno, mogu da koriste državnu funkciju za ličnu promociju. Obično baš tada naši već na položaju kandidati putuju u uticajne države i bivaju primani od njihovih visokih glavešina. Ako su pozvani. A neki put se, bogami, i samopozovu. Srdačni pozdravi i dugotrajni klimoglavi šalju jasnu poruku domaćim biračima o omiljenosti istog u svetskim centrima moći. Čik sad ne glasajte za mene, a vidi s kim sam i taki sam (varijacija poslovice, narodne).
Ako je neko, pretpostavimo, predsednik države i juri drugi mandat, svaka njegova izjava na KZŠ je medijski interesantna, kako da kažem, po defaultu. Naš će potencijalni novi prezidente da iskoristi priliku da promoviše sebe na KZŠ sazvanoj od strane državnih organa i po državničkim rabotama. Jel bijo u medijima? Jeste. Jel platijo? Nije. Jel iskoristijo poziciju? Jeste. Du pva! E, to je to prvo.
Normalno je da izborni štab iskoristi ovakvu poziciju, ali ne treba preterivati. Javnost je na neki način već upoznala način rada, izbor tema, stil i frekvenciju pojavljivanja na medijima. Ako se to sada drastično menja, ispašće.
Kako da pobedite na izborima providno i samo povodom izbora. To jeste ulagivanje biračima, pa mora biti dozirano.

Najnoviji broj

28. mart 2024.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa