Инфо

Берза

  • aero 1.701 ▼ -0,23%
  • dinnpb 3.413 ▼ -1,93%
  • dnos 1.250 ▲ 2,46%
  • enhl 650 ▼ -0,15%
  • fint 505 ▲ 1,00%
  • fito 2.800 ⚫ 0,00%
  • gmon 1.800 ⚫ 0,00%
  • gsfd 525 ▲ 50,00%
  • impl 3.001 ▼ -0,03%
  • jmbn 9.171 ▲ 5,41%
  • kmbn 2.100 ▼ -1,45%
  • niis 683 ▼ -0,44%
  • rso16144 103,91 ▼ -1,96%
  • svrl 622 ⚫ 0,00%
  • tgas 10.800 ▲ 0,47%
  • thhm 235 ⚫ 0,00%
(28. јул 2011.)
РАЗГОВОР С ПОВОДОМ - У СУСРЕТ ШАБАЧКОМ ЛЕТЊЕМ ФЕСТИВАЛУ: ПРОДУЦЕНТ, АНА ЛАЗИЋ

ШЛФ ““ ПРОМОЦИЈА ШАПЦА

Јединствен по свом концепту, ШЛФ је атрактиван за публику из читавог региона, која долази првенствено због добре музике, али уз додатне програме може да очекује заиста пријатан боравак. Ове године, музички програм ШЛФ је компактан, свако фестивалско вече има своју публику и заиста очекујемо добру посету
Шабачки летњи фестивал започео је рад 2003. године са циљем да суграђане доведе на обалу Саве, на Стари град. Међутим, ШЛФ је прошле године на Стари град довео хиљаде људи из читавог региона, да ли се такав тренд наставља и ове године?
- Девети по реду ШЛФ, нову сезону дочекује у околностима значајно другачијим од оних из 2003. године. Тада је Стари град био непопуларан због отворене депоније на прилазу и неуређене плаже, наравно да је требало мотивисати суграђане да се врате на Стари град. Сада, уз уређен прилаз, унапређену плажу и инфраструктуру на Старом граду, осветљен Војни кеј и неговање излетничког туризма у нашем граду, сасвим је нормална ствар освежење и повратак природи потражити на обали Саве. Прошле године није био проблем примити госте, било да су дошли организованим аутобуским или индивидуалним превозом на Фестивал, и то из читаве Србије, Босне и Херцеговине, Хрватске, Словеније, Црне горе... ШЛФ је леп пример на делу културног туризма који је за само једно вече окупио, према проценама полиције, 17.000 људи из читавог региона, који су дошли због концерта, али су истовремено прошетали и кроз центар града, а њихов боравак позитивно се одразио и на угоститељске и на продајне објекте и на такси службе, па и на аутобуске превознике. На тај начин, није само ШЛФ добио публику, већ и приватни предузетници клијентелу.

Најновији број

15. новембар 2018.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa