Инфо

Берза

  • aero 1.699 ▼ -0,06%
  • dinnpb 3.425 ▼ -1,67%
  • dnos 1.257 ▼ -5,49%
  • enhl 735 ⚫ 0,00%
  • gfom 220 ▲ 48,65%
  • ikrb 40 ▲ 21,21%
  • kmbn 2.057 ▼ -2,05%
  • kmbnpb 681 ▲ 0,15%
  • kopb 4.800 ⚫ 0,00%
  • mtlc 2.040 ▲ 0,05%
  • niis 686 ▼ -1,01%
  • pdcl 10.360 ▼ -0,10%
  • rso17154 101,94 ▲ 1,16%
  • sjks 2.300 ▲ 0,04%
  • svrl 622 ⚫ 0,00%
  • thhm 235 ⚫ 0,00%
(1. септембар 2011.)
ДИМЕНЗИЈЕ ПОЛИТИЧКИХ КАМПАЊА

ЧИТАЊЕ ПОЛИТИКЕ ИЗМЕЂУ РЕДОВА

Свака политичка активност, свака изговорена политичка порука која има за циљ да допре до појединца или групе, представља недвосмислену политичку кампању.
Непосредно по саопштавању коначних резултата избора за председника Сједињених Америчких Држава из 1976. године, републикански кандидат, Џералд Форд, честитао је на победи свом противнику из редова демократа, Џимију Картеру, истовремено обећавши да ће републиканци учинити све што је у њиховој моћи да тријумфују на следећим изборима. Тог 3. новембра 1976. године почела је републиканска кампања за наредне изборе, која ће резултирати 12-годишњом владавином председника из редова Републиканске партије у периоду од 1980. до 1992. године.
Политичке кампање се на основу дужине трајања могу разврстати на:
1. Дугорочну политичку кампању ( најчешће траје од 2 до 4 године);
2. Краткорочну политичку кампању ( траје до 2 године) и
3. Кампању у последњем тренутку ( обавља се у периоду од 2 до 3 месеца пре самих избора).
Дугорочне политичке кампање се разликују на основу анализе понашања партија владајуће већине и опозиционих партија. Владајуће партије у овом делу кампање покушавају да реализују предизборна обећања, а неретко већ у овом периоду долази до преиспитивања политичке снаге и утицаја унутар владајуће коалиције што за последицу има неформално позиционирање странака које учествују у власти пред следеће изборе.

Најновији број

8. новембар 2018.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa