9. septembar 2021.9. sep 2021.
,,VUM“od komšijskog marketa do domaćeg  trgovačkog lanca

,,VUM“od komšijskog marketa do domaćeg trgovačkog lanca

“VUM” marketi posluju više od tri decenije, sa preko 65 maloprodajnih objekata u više od 5 Opština i zapošljavaju preko 400 zaposlenih. Dragoceno iskustvo rukovodstva ove kompanije, njihovo poznavanje tržišta, potreba kupaca i potencijala razvoja, integrisano je u kreiranje strategije poslovanja, a zahvaljujući tome, danas Domaći trgovački lanac objedinjuje 13 trgovačkih preduzeća sa preko 700 maloprodajnih objekata u celoj Srbiji.

Posebno mesto čuvamo za ono što stiže sa lokalne farme, njive, od lokalnog proizvođača, a predstavlja proizvod vrhunskog kvaliteta. Želimo da motivišemo svoje kupce da kupuju proizvode koji nastaju upravo u njihovim sredinama i time utičemo na ekonomski razvoj zajednice .

Dobre komšije
Ono što je najvažnije, jeste da objekti nisu samo pristupačni, u komšiluku i sa odličnom ponudom, već su pre svega mesto gde se potrošač, uz ljubaznu reč i osmeh svakog zaposlenog, zaista oseća dobrodošlo. Iako su se razvijali, rasli, uvodili u poslovanje mnoge postulate savremenog poslovanja, DTL objekti nisu izgubili ono autentično, onaj komšijski duh, bliskost sa svojim potrošačima .


Za nama je veoma dinamična decenija kada je reč o maloprodajnom sistemu u Srbiji. S jedne strane, nastavio se trend dolaska velikih regionalnih i internacionalnih igrača, a s druge strane, kao prirodan odgovor na njih, domaći trgovinski lanci započeli su proces udruživanja. Prateći iskustvo velikog broja sličnih lanaca u Evropskoj uniji, naročito lanca “Edeka” iz Nemačke, pre deset godina “VUM” marketi bili su jedni od inicijatora osnivanja Domaćeg trgovačkog lanca (DTL), kao jedinstvenog lanca trgovine srednjeg maloprodajnog formata u Srbiji .



Za poslovanje kompanije “VUM”, kao i za poslovanje ostalih članica lanca, udruživanje je dovelo do postizanja efekta ekonomije obima, tržišne konkurentnosti i cenovne atraktivnosti, kao odlučujućeg faktora kada je reč o krajnjem potrošaču.

Kako ističu iz kompanije, sve članice ove trgovinske alijanse svakodnevno ulažu u svoje zaposlene, unapređuju njihova znanja i veštine, te povećavaju udeo privatnih robnih marki, čime jačaju partnerske odnose sa lokalnim proizvođačima i podstiču ekonomski razvoj lokalne zajednice. Osim toga, razvijaju i “loyalty” programe kojima unapređuju odnos sa potrošačima, a kreiraju i projekte socijalne odgovornosti kroz koje doprinose poboljšanju života svojih sugrađana.
PR

Najnoviji broj

18. april 2024.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa