6. avgust 2009.6. avg 2009.
INTERNET MAGAZIN

MALA ŠKOLA INTERNET MARKETINGA

Skoro svi oblici marketinga prolaze kroz velike faze promena. Da li je za Vas ili za Vašu kompaniju ovo jedna dobra ili loša vest zavisi od toga na kojoj ste strani. Svaka kompanija, firma, preduzeće, radnja je osnovana sa osnovnim ciljem, da bi ostvarila profit. Još važnije je da Vaši klijenti osećaju da će imati neki profit, napredak od toga ako stupe u kontakt sa Vama i uslugama koje nudite. Danas firme (većina) troši puno novaca na stare, zaostale reklamne i marketing kampanje. Uglavnom misle da pojavljivanje u svim medijima donosi uspeh koji očekuju. Da li su se donosioci odluka u tim firmama zapitali ili zamislili o ideji da se putem ili pomoću bloga kompanije, internet marketinga svi suvišni troškovi mogu drastično smanjiti i mogu se postići mnogo lepši poslovni rezultati nego pomoću “starih“ varijanti. Pitanje je da li i pola odsto kompanija u Srbiji koristi Internet komunikaciju na način koji bi im mogao doneti značajnije poslovne rezultate. Kod domaćih kompanija još nije u potpunosti razvijena svest o tome kako da poboljšaju poslovanje zahvaljujući Internetu. Razlozi za to su neznanje i strah od nepoznatog ““ tvrde domaći stručnjaci za poslovnu primenu Interneta. Kompanije u Srbiji na polju Interneta za Evropom kaskaju čitavu deceniju, a danas nas prestižu i zemlje u regionu. Dobar deo ovdašnjih kompanija ima katastrofalne Internet prezentacije, pre svega zahvaljujući činjenici da bi gotovo svi uvek voleli da plate “jaguara po ceni fiće“...

Najnoviji broj

18. april 2024.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa