17. novembar 2022.17. nov 2022.
Šalter gradske uprave na Vajberu radi 24č dnevno

Šalter gradske uprave na Vajberu radi 24č dnevno

Pretraživanje sajta gradske uprave skraćuje vreme dolaska do informacije, ali i dalje zahteva dobru koordinaciju i snalaženje na vebu. Zato MIA predstavlja najefikasnije rešenje, jer nudi tačne i precizne odgovore na tražena pitanja i opslužuje ogroman broj korisnika istovremeno, zbog čega nam je drago da naša analitika pokazuje da postoji pozitivan trend rasta svakog meseca u broju građana koji se okreću ovoj metodi dolaska do informacija – kaže direktorka za dobru upravu u NALED-u Ana Ilić
Izvode iz matičnih knjiga i uverenja o državljanstvu, stanovnici Šapca sada mogu da poruče, putem vajbera ili gradskog portala, od digitalne asistentkinje MIA i dobiju na kućnu adresu. MIA je tu da, u realnom vremenu, u bilo koje doba dana ili noći, sedam dana u nedelji, pruži informacije i o drugim administrativnim uslugama, a tokom oktobra građani su joj se obratili za pomoć 10.625 puta.

MIA je četbot zasnovan na veštačkoj inteligenciji, zbog čega je razgovor s njom prirodan, nalik razgovoru sa drugom osobom. Ovakav vid komunikacije predstavlja najsavremenije tehnološko rešenje i koriste ga mnoge industrije i javni sektor, kako bi korisnicima obezbedili najbolju uslugu, uz uštedu njihovog vremena i novca.

- Pretraživanje sajta gradske uprave skraćuje vreme dolaska do informacije, ali i dalje zahteva dobru koordinaciju i snalaženje na vebu. Zato MIA predstavlja najefikasnije rešenje, jer nudi tačne i precizne odgovore na tražena pitanja i opslužuje ogroman broj korisnika istovremeno, zbog čega nam je drago da naša analitika pokazuje da postoji pozitivan trend rasta svakog meseca u broju građana koji se okreću ovoj metodi dolaska do informacija – kaže direktorka za dobru upravu u NALED-u Ana Ilić.
Šabac je krajem prošle godine, bio jedna od dve lokalne samouprave u Srbiji, koje su prve dobile četbot podršku u radu gradske uprave. Putem četbota, građani mogu doći do odgovora na upite vezane za izdavanje izvoda iz matičnih knjiga, uverenja o državljanstvu, poreskih uverenja i o pravu na roditeljski i dečiji dodatak. Sredinom septembra ove godine, uvedene su dve nove usluge - podnošenje zahteva za izvode iz matičnih knjiga i uverenja o državljanstvu, kao i prijavljivanje komunalnih problema.

Izvode iz matičnih knjiga i uverenja o državljanstvu, stanovnici Šapca sada mogu da poruče, putem vajbera ili gradskog portala, od digitalne asistentkinje MIA i dobiju na kućnu adresu


Putem četbota moguće je prijaviti bilo koji problem u gradu, poput divljih deponija, rupa na putu, kvarova na uličnoj rasveti, buke u zgradi ili ulici i druge slične situacije. MIA sve prijave prosleđuje nadležnim službama ili javnim komunalnim preduzećima, kako bi problem bio otklonjen u što kraćem roku, a građani je mogu podneti anonimno ili uz ostavljanje ličnih podataka, ukoliko žele biti informisani o daljem toku postupka.



Inovacija je realizovana putem regionalnog projekta “Unapređenje opštinskih usluga u Srbiji i BiH uvođenjem četbot aplikacije”, koji sprovode GIZ i kompanija SAGA u partnerstvu sa Mrežom za povoljno poslovno okruženje, koju predstavljaju NALED i Privredna komora Republike Srpske, u okviru programa develoPPP nemačkog Saveznog ministarstva za ekonomsku saradnju i razvoj (BMZ).

Pored Šapca, MIA je zaposlena i u gradskoj upravi grada Sombora, kao i u gradovima Bijeljina i Laktaši.Izvode iz matičnih knjiga i uverenja o državljanstvu, stanovnici Šapca sada mogu da poruče, putem vajbera ili gradskog portala, od digitalne asistentkinje MIA i dobiju na kućnu adresu. MIA je tu da, u realnom vremenu, u bilo koje doba dana ili noći, sedam dana u nedelji, pruži informacije i o drugim administrativnim uslugama, a tokom oktobra građani su joj se obratili za pomoć 10.625 puta.
MIA je četbot zasnovan na veštačkoj inteligenciji, zbog čega je razgovor s njom prirodan, nalik razgovoru sa drugom osobom. Ovakav vid komunikacije predstavlja najsavremenije tehnološko rešenje i koriste ga mnoge industrije i javni sektor, kako bi korisnicima obezbedili najbolju uslugu, uz uštedu njihovog vremena i novca.

- Pretraživanje sajta gradske uprave skraćuje vreme dolaska do informacije, ali i dalje zahteva dobru koordinaciju i snalaženje na vebu. Zato MIA predstavlja najefikasnije rešenje, jer nudi tačne i precizne odgovore na tražena pitanja i opslužuje ogroman broj korisnika istovremeno, zbog čega nam je drago da naša analitika pokazuje da postoji pozitivan trend rasta svakog meseca u broju građana koji se okreću ovoj metodi dolaska do informacija – kaže direktorka za dobru upravu u NALED-u Ana Ilić.
Šabac je krajem prošle godine, bio jedna od dve lokalne samouprave u Srbiji, koje su prve dobile četbot podršku u radu gradske uprave. Putem četbota, građani mogu doći do odgovora na upite vezane za izdavanje izvoda iz matičnih knjiga, uverenja o državljanstvu, poreskih uverenja i o pravu na roditeljski i dečiji dodatak. Sredinom septembra ove godine, uvedene su dve nove usluge - podnošenje zahteva za izvode iz matičnih knjiga i uverenja o državljanstvu, kao i prijavljivanje komunalnih problema.

Putem četbota moguće je prijaviti bilo koji problem u gradu, poput divljih deponija, rupa na putu, kvarova na uličnoj rasveti, buke u zgradi ili ulici i druge slične situacije. MIA sve prijave prosleđuje nadležnim službama ili javnim komunalnim preduzećima, kako bi problem bio otklonjen u što kraćem roku, a građani je mogu podneti anonimno ili uz ostavljanje ličnih podataka, ukoliko žele biti informisani o daljem toku postupka


Putem četbota moguće je prijaviti bilo koji problem u gradu, poput divljih deponija, rupa na putu, kvarova na uličnoj rasveti, buke u zgradi ili ulici i druge slične situacije. MIA sve prijave prosleđuje nadležnim službama ili javnim komunalnim preduzećima, kako bi problem bio otklonjen u što kraćem roku, a građani je mogu podneti anonimno ili uz ostavljanje ličnih podataka, ukoliko žele biti informisani o daljem toku postupka.

Inovacija je realizovana putem regionalnog projekta “Unapređenje opštinskih usluga u Srbiji i BiH uvođenjem četbot aplikacije”, koji sprovode GIZ i kompanija SAGA u partnerstvu sa Mrežom za povoljno poslovno okruženje, koju predstavljaju NALED i Privredna komora Republike Srpske, u okviru programa develoPPP nemačkog Saveznog ministarstva za ekonomsku saradnju i razvoj (BMZ).

Pored Šapca, MIA je zaposlena i u gradskoj upravi grada Sombora, kao i u gradovima Bijeljina i Laktaši.

Najnoviji broj

28. mart 2024.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa