12. januar 2012.12. jan 2012.
KOMPANIJA „DUNAV OSIGURANjE“

PORODICA NA PRVOM MESTU

Sto četrdeset godina unazad kompanija „Dunav osiguranje“ iz Beograda funkcioniše na domaćem tržištu. Poslednje tri godine Direkciju za prodaju i marketing životnih osiguranja vodi mlada ekipa entuzijasta čiji je cilj povratak na lidersku poziciju. Rade Obradović, šef službe za prodaju životnih osiguranja Šabac, na čelu je ekipe od 15 ljudi koji svakodnevnim terenskim radom postižu zapažene rezultate
- „Dunav osiguranje“ je u nekom prethodnom periodu pomalo zapostavilo segment životnog osiguranja i dopustilo nekim inoosiguravačima da, upravo kroz ovaj vid osiguranja, značajnije uđu na domaće tržište osiguranja. Od pre tri godine, posao prodaje životnih osiguranja u „Dunavu“ je preuzela mlada, ambiciozna i energična ekipa koja je sebi zacrtala cilj da „Dunav“ dovede na lidersku poziciju na domaćem tržištu životnog osiguranja. Ovaj cilj se pre svega realizuje kroz veoma snažnu internu prodajnu mrežu i možemo reći da se polako i ostvaruje, obzirom da je „Dunav“ životno osiguranje, u poslednjih dve godine, apsolutno najbrže rastući osiguravač na domaćem tržištu životnog osiguranja.
U ponudi „Dunava“ se nalazi više od 40 proizvoda, ali su svi oni, zbog lakšeg komuniciranja sa klijentima grupisani u četiri osnovne linije proizvoda: „Moj život“, „Naše dete“, „Zajedno“ i „Riziko“.
- Proizvod „Moj život“ je klasičan proizvod štednog životnog osiguranja kojim se, uglavnom porodica osiguranika, finansijski štiti u slučaju smrti osiguranika, a ujedno omogućuje isplatu osigurane sume po isteku osiguranja (štednja) ukoliko do smrti osiguranika ne dođe. Znači, novac uložen u osiguranje „ne propada“, naprotiv, on se uvećan za dobit kompanije isplaćuje nakon isteka perioda osiguranja i koristi se za sve ono što bez dugoročne štednje ne bismo mogli priuštiti (kupovinu trajnih potrošnih dobara, uvećan prihod u poznom životnom dobu, turistička i edukativna putovanja, itd.) Proizvod „Naše dete“ predstavlja stipendijsko ili mirazno osiguranje pri čemu se osigurana suma podiže na datum isteka polise osiguranja. Na ovaj način naši osiguranici mogu obezbediti sredstva potomcima koja će im biti neophodna za školovanje, venčanje ili početak nekog privatnog biznisa nakon završenog školovanja. Proizvod „Zajedno“ omogućava uzajamno osiguranje dva lica, pri čemu se u praksi najčešće, kroz ovu polisu životnog osiguranja, osiguravaju bračni parovi. Ova polisa omogućava da se, briga i interes koji delimo kroz brak sa svojim bračnim partnerom, formuliše i finansijski i naročito je interesantna onim našim sugrađanima koji brak smatraju svetinjom i žele da sebi i bračnom partneru obezbede finansijsku sigurnost. Proizvod „Riziko“, za razliku od prethodna tri proizvoda, nije „štedno“ osiguranje već pokriva samo rizik smrti osiguranika u periodu osiguranja (klasično životno osiguranje). Uplaćene premije se po isteku perioda osiguranja ne vraćaju osiguraniku, ali su osigurane sume značajno više za iste iznose premija u odnosu na „štedna“ osiguranja. Ovaj proizvod se dosta često koristi za pokrivanje rizika smrti klijenta koji su „povukli“ dugoročne bankarske kredite za kupovinu nepokretnosti (stambeni krediti, uglavnom).

Najnoviji broj

28. mart 2024.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa