Инфо

Берза

  • aero 1.692 ▲ 0,18%
  • agbc 500 ⚫ 0,00%
  • alfa 34.434 ▲ 2,48%
  • amsopb 545 ⚫ 0,00%
  • dinnpb 3.490 ▲ 2,47%
  • enhl 690 ⚫ 0,00%
  • hmbg 510 ⚫ 0,00%
  • jesv 5.105 ▲ 2,08%
  • kmbn 1.905 ▲ 0,26%
  • niis 684 ▲ 0,74%
  • rso1488 127,40 ⚫ 0,00%
  • svrl 600 ⚫ 0,00%
(13. септембар 2012.)
СЕЗОНА ПОЉСКИХ РАДОВА

ПАЖЊА, ТРАКТОРИ НА ПУТУ

Закон прописује да трактори на путу морају бити уочљиви. Трактористи често немарни. Најопасније у сумрак
Сваке сезоне иста прича. Најгоре је ноћу, изван насељених места где не постоји никакво осветљење. Човек се обично опусти, вози мало брже и ето трактора буквално ни од куда. Углавном немају никакву сигнализацију. Вероватно мисле да се подразумева да су они на путу. Два пута ме само срећа спасла да не налетим на прикључне машине. Ни једном нисам приметила да их неко контролише, огорчена је Марина Николић из једног шабачког приградског насеља.
Пољопривредник из Горње Врањске који не жели да му се помиње име наводи да му на трактору исправно ради само предње светло. Сматра да то није велики проблем и да не угрожава друге учеснике у саобраћају јер му је њива близ куће и до ње долази некатегорисаним путем.
-Пре две године сам купио ротацију, ено стоји у гаражи. Још је нисам монтирао. Не раде ми ни жмигавци, ни стоп светла. Покварили су се и немам времена да их поправим. Ноћу не возим. Такође и не пијем, па се подразумева да не седам пијан ни на трактор, равнодушно прича овај пољопривредник.
Иако је наш саговорник, као и већина његових “колега“ крајње самоуверен, статистика говори другачије. За првих седам месеци ове године четири возача трактора су повређена. Погинулих нема, али су претходне године настрадала двојица. Када су у питању пропусти које несавесни возачи трактора праве самостални полицијски инспектор Рајко Крстић сматра да се они могу сврстати у две групе. Прву чине грешке којима угрожавају себе и путнике на свом возилу, а другу пропусти којима сртављају у опасност друге учеснике у саобраћају.
-Прва група пропуста чини се на њивама, шумама, некатегорисаним и локалним путевима. Непрописним оптерећењем и непоштовањем правила при управљању трактором доводе себе у опасност, односно возило у позицију да се преврне. Имали смо доста таквих случајева у којима је било и повређених, али и смртних исхода. У највећем броју случајева утврди се и присуство алкохола у крви. Другу групу пропуста возачи трактора чине на јавни путевима у којима су равноправни учесници у саобраћају. Проблем код трактора је мала брзина кретања, а велика маса. Приликом њиховог контакта са другим возилима може доћи до најтрагичнијих последицама, наводи Крстић.

Најновији број

20. септембар 2018.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa