Berza

  • aero 828 ▲ 0,36%
  • dinnpb 4.350 ▲ 6,10%
  • enhl 652 ▼ -5,51%
  • gmon 2.100 ▼ -2,33%
  • jesv 6.290 ▼ -0,16%
  • kmbn 3.222 ▲ 0,44%
  • kmbnpb 1.300 ▼ -2,99%
  • mtlc 1.908 ▼ -0,68%
  • niis 682 ⚫ 0,00%
  • rmks 3.400 ⚫ 0,00%
  • rso15122 113,80 ▲ 1,97%
  • rso16142 113,45 ▲ 3,27%
  • rso17166 103,36 ▲ 0,56%
  • rso19186 109,02 ▲ 4,04%
  • svrl 515 ▲ 0,98%
  • tgas 12.305 ▼ -0,04%
  • vbse 1.901 ▲ 2,09%
  • vtsr 1.000 ▼ -31,46%
(9. maj 2013.)

U SUSRET DVADESETOGODIŠNjICI UMETNIČKOG OBRAZOVANjA MLADIH

Osnovana 1993, a verifikovana tri godine kasnije, pod nazivom Škola za umetničke zanate, današnja Škola primenjenih umetnosti, izrasla je u modernu ustanovu u kojoj na prvom mestu do izražaja dolazi kreativnost učenika
Iza njih je dvadeset godina istrajnog rada na obrazovanju mladih u oblasti kulture, umetnosti i javnog informisanja, ali i podizanja svesti kod mlađih generacija o značaju očuvanja i obnove veština starih i umetničkih zanata. Prva generacija učenika, njih četrdeset, upisana je u dva odeljenja na pet obrazovnih profila: kozervator kulturnih dobara, stilski krojač, juvelir, livac i graver umetničkih predmeta. Uvođenjem novih obrazovnih profila ““ firmopisac kaligraf, plastičar umetničkih predmeta, klesar i grnčar narednih godina upisano je i više učenika. Entuzijastički koraci na početku i u neadekvatnim uslovima stvorili su modernu školu u čijem okrilju se neguju tradicija i stari zanati. Rekonstrukcija školske zgrade, dvorišta i fiskulturne sale, uz znatnu finansijsku pomoć grada Šapca, danas daju estetsku sliku okruženju u kome su sve aktivnosti usmerene na kvalitet nastave, koordinaciju rada veća, aktiva i timova, ali i podršku inkluziji i stručnom usavršavanju profesora. Od 2010. godine uvodi se novi obrazovni profil ““ aranžer, a školsku 2012/13. Škola za umetničke zanate započinje pod novim nazivom Škola primenjenih umetnosti.
-Promena naziva škole nastala je spontano, kao posledica njenog rasta i razvoja. Naziv umetnički zanati su, u početku, duh škole upućivali ka izvesnom obliku tradicionalizma. Ali danas, kada je tradicija često osnova za inovacije, a iz godine u godinu školski program menjan i osavremenjavan, učenici svoje snove i ideje materijalizuju kroz različite istorijske stilove i lične izraze, koristeći osim klasičnih tehnika savremene tehnologije i multimedijalni način izražavanja. Rekla bih da se u Školi primenjenih umetnosti, na najlepši mogući način, u sadašnjosti spajaju prošlost i budućnost ““ rekla je Nevenka Đokić, direktorka.

Najnoviji broj

19. septembar 2019.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa