Инфо

Берза

  • aero 1.692 ▲ 0,18%
  • agbc 500 ⚫ 0,00%
  • alfa 34.434 ▲ 2,48%
  • amsopb 545 ⚫ 0,00%
  • dinnpb 3.490 ▲ 2,47%
  • enhl 690 ⚫ 0,00%
  • hmbg 510 ⚫ 0,00%
  • jesv 5.105 ▲ 2,08%
  • kmbn 1.905 ▲ 0,26%
  • niis 684 ▲ 0,74%
  • rso1488 127,40 ⚫ 0,00%
  • svrl 600 ⚫ 0,00%
(16. мај 2013.)
ЈСП “СТАН“

СВЕ ЈЕ СТВАР ДОГОВОРА

“Поштујемо сугестије наших корисника. Када је реч о текућем одржавању најзадовољнији су начином на који се сервисирају лифтови и водоинсталатерским радовима. Замерке које нам упућују у највећем броју случајеве немају везе са надлежностима нашег предузећа и углавном су ствар непостојања договора између станара истог улаза. Конкурисали смо за јавне радове не би ли очистили подруме зграда, док би са првим лепим данима требало да почне и грађевинска сезона односно сређивање фасаде на старој роб
Да брига о 7.300 станова, односно 313 зграда није ни мало једноставан посао потврдила је директорка ЈСП “Стан“ Љиљана Јовановић. Наиме, како би у сваком тренутку били на располагању својим корисницима, а редовним и инвестиционим одржавањем унапредили њихов квалитет живота, у нешто мање од годину дана надлежни у овом предузећу су организовали бројне састанке са председницима скупштине станара, презентације на тему енергетске ефикасности, спровели низ анкета на тему очекивања и замерки грађана на досадашњи рад.
-Сваког дана дајемо све од себе да удовољимо захтевима наших корисника. При изради плана предузећа за 2013., управо њихови захтеви су представљали императив. У протеклом периоду, имали смо по неколико “кругова“ састанака са председницима скупштине станара, и закључци са тих скупова су нам доста помогли у даљем планирању и испуњењу задатка да будемо добар сервис нашим суграђанима- истиче Јовановићева и наводи да су Шапчани највеће задовољство изразили у погледу одржавања и сервисирања лифтова као и квалитета водоинсталатерских радова, док су замерке углавном биле на рачун неких пропуста који се косе са надлежностима предузећа којим руководи.
- Њихово незадовољство у великом броју примера нема никакве везе са нама. Највећи проблем представља чињеница да станари међу собом не могу да се договоре шта заправо желе, нити око динамике извођења радова. Ствари на које се жале, као што је на пример прокишњавање крова, односно његова санација представљају велику инвестицију и немају везе са редовним одржавањем- објашњава Јовановићева.

Најновији број

20. септембар 2018.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa