Инфо

Берза

  • aero 1.705 ▲ 0,24%
  • ctvb 510 ⚫ 0,00%
  • dinnpb 3.409 ▼ -0,12%
  • enhl 651 ▲ 0,15%
  • fint 510 ▲ 0,99%
  • glos 180 ▼ -0,55%
  • gsfd 357 ▼ -32,00%
  • jesv 5.050 ▼ -0,04%
  • jgelm 2.977 ⚫ 0,00%
  • jmbn 10.500 ▲ 14,49%
  • kmbn 2.101 ▲ 0,05%
  • mtlc 2.015 ▼ -0,74%
  • niis 681 ▼ -0,29%
  • rso1478 121,00 ⚫ 0,00%
  • rso1488 127,40 ▲ 6,45%
  • sjpt 132 ▼ -0,75%
  • svrl 622 ⚫ 0,00%
  • vzas 77 ▼ -23,00%
(28. јануар 2010.)
КАКО ЈЕ МИЛЕ ЈЕРКОВИЋ СРПСКИ “КРАЉ ДРУМОВА“ ДОКРАЈЧИО ШАБАЧКО ПРЕДУЗЕЋЕ “ 7. ЈУЛИ“

ШТРАЈКОМ У НАПЛАТУ ДУГА

Аутосаобраћајно предузеће “ 7. јули“ у Шапцу, својевремено највећи превозник у западној Србији, практично више не постоји. Последњих година име ове фирме повлачило се по новинама, због раскинуте приватизације, али и других аномалија које су у јавност износили ојађени радници. Непосредан повод да се поново сетимо ове фирме је штрајк који су најавили садашњи и бивши радници овог редузећа
Радници ће покушати да заостале зараде наплате упозорењем, а уколико им то не пође за руком, како сами кажу, блокираће рад аутобуске станице и предузети и неке радикалније мере.
- На овакав корак смо принуђени, каже Петар Павић, председник штрајкачког одбора. Тражимо исплату заосталих зарада, регулисање дуговања зрењанинског “Аутобаната“, по основу уговора о пословно техничкој сарадњи, а захтевамо да се обезбеди редовно функционисање регистрованих линија, што је такође предвиђено уговором о пословно-техничкој сарадњи. Све ово смо доставили на неколико адреса, градоначелнику Шапца, директору предузећа, синдикатима, МУП ““а. Спремни смо на радикалан штрајк, јер ми немамо шта да изгубимо више.
Шабачки “7. јули“ је у протекле три и по године више пута био тема у“Гласу Подриња“. Подсетићемо само на неке чињенице. Остало је записано да је ово предузеће купио Миле Јерковић у марту 2007. године за 45,4 милиона динара, а преузео је обавезу инвестирања од 22,5 милиона динара. Иначе, Јерковић је у “7. јули“ стигао још августа 2006. године, као стратешки партнер и скоро цео колектив га је доживљавао као спасиоца.
Пола године након приватизације радници су штрајком упозорења подсетили новог газду на преузете обавезе. Није то све помогло, па је уговор о приватизацији раскинут у јуну 2008. године. Од новембра прошле године власник “ 7. јула“ је београдско друштво са ограниченом одговорношћу “Болвесани“ који је за 3,5 милиона динара на берзи купио 85 одсто акција шабачког аутопревозника у коме се тренутно води запослено само десет радника.
- Све наше невоље су почеле са доласком Мила Јерковића. И данас он, са својим фирмама, води главну реч. Па, својевремено је приграбио станицу будзашто. Очерупао је “7. јули“ уз помоћ директорке Вуковић и распродао све што се могло распродати, тврди Милан Теодоровић. Ми смо свима говорили да нас није брига шта раде, само нека нама исплате што је наше, јер држава и њени органи нису реаговали, иако смо подносили кривичне пријаве. Када би државни органи били озбиљнији и прочешљали све шта се догађало у овој фирми нашли би свега и свашта, категоричан је Милан Тодоровић. Зато смо и решили да, по било коју цену, наплатимо наше дугове, додаје он.

Најновији број

15. новембар 2018.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa