KOMPANIJA GOMEDž
SUMIRANjE REZULTATA
Konferencijom za medije, organizovanoj u Pres sali Hotela Vojvodina, kompanija GOMEDž sumirala je rezultate poslovanja u prošloj godini i najavila planove za naredni period
Obraćajući se prisutnim novinarima, direktor kompanije GOMEDž Goran Kovačević istakao je da su poslovni bilansi u skladu sa očekivanim, a da bi ova 2015. godina mogla biti bolja u odnosu na prethodne. Od izuzetne je važnosti podatak da je GOMEDž zabeležio rast prodaje u svojim maloprodajnim objektima, ali da je visina profita opala. Objašnjenje ove pojave trebalo bi potražiti u mutnim vodama sive ekonomije, dodao je Kovačević i zapitao se koliko je država spremna da u ovome pomogne sektoru trgovine u Srbiji.
U daljem izlaganju, direktor Kovačević je istakao da je ulaganje u sopstvene resurse modus operandi od koje GOMEDž neće odustati, a kao dobar primer naveo je početak opsežne akcije otvaranja novih i renoviranje već postojećih objekata. Visoki standardi opremanja maloprodajnih objekata predstavljaju veoma važan adut u tržišnoj utakmici u kojoj učestvuje i kompanija GOMEDž.
Takođe, GOMEDž je tokom 2014. godine potvrdio i visok stepen društvene odgovornosti, učestvujući u brojnim humanitarnim aktivnostima, od kojih svakako treba spomenuti Čep za hendikep i Pomoć SOS telefonu za žene žrtve nasilja, čime su marginalizovane grupe stavljene u fokus interesovanja svih segmenata društva.
Redizajniranjem kompanijskog lifleta, koji od marta prošle godine izlazi pod nazivom Porodični magazin, ostvarena je snažna interakcija na relaciji GOMEDž - potrošač, dodao je Kovačević, što su kupci u maloprodajnim objektima nagradili povećanim obimom prodaje.
Na kraju obraćanja novinarima, direktor Kovačević sa ponosom je predstavio novi loyalty program GOMEDž-a u vidu Kartice Brojalice kao i celokupan koncept ovog projekta, i ujedno najavio širenje poslovne mreže na teritoriju Beograda i Centralne Srbije.
Obraćajući se prisutnim novinarima, direktor kompanije GOMEDž Goran Kovačević istakao je da su poslovni bilansi u skladu sa očekivanim, a da bi ova 2015. godina mogla biti bolja u odnosu na prethodne. Od izuzetne je važnosti podatak da je GOMEDž zabeležio rast prodaje u svojim maloprodajnim objektima, ali da je visina profita opala. Objašnjenje ove pojave trebalo bi potražiti u mutnim vodama sive ekonomije, dodao je Kovačević i zapitao se koliko je država spremna da u ovome pomogne sektoru trgovine u Srbiji.
U daljem izlaganju, direktor Kovačević je istakao da je ulaganje u sopstvene resurse modus operandi od koje GOMEDž neće odustati, a kao dobar primer naveo je početak opsežne akcije otvaranja novih i renoviranje već postojećih objekata. Visoki standardi opremanja maloprodajnih objekata predstavljaju veoma važan adut u tržišnoj utakmici u kojoj učestvuje i kompanija GOMEDž.
Takođe, GOMEDž je tokom 2014. godine potvrdio i visok stepen društvene odgovornosti, učestvujući u brojnim humanitarnim aktivnostima, od kojih svakako treba spomenuti Čep za hendikep i Pomoć SOS telefonu za žene žrtve nasilja, čime su marginalizovane grupe stavljene u fokus interesovanja svih segmenata društva.
Redizajniranjem kompanijskog lifleta, koji od marta prošle godine izlazi pod nazivom Porodični magazin, ostvarena je snažna interakcija na relaciji GOMEDž - potrošač, dodao je Kovačević, što su kupci u maloprodajnim objektima nagradili povećanim obimom prodaje.
Na kraju obraćanja novinarima, direktor Kovačević sa ponosom je predstavio novi loyalty program GOMEDž-a u vidu Kartice Brojalice kao i celokupan koncept ovog projekta, i ujedno najavio širenje poslovne mreže na teritoriju Beograda i Centralne Srbije.
Najnoviji broj
18. april 2024.