Инфо

Берза

  • aero 1.700 ▲ 0,30%
  • akdm 350 ⚫ 0,00%
  • alfa 34.000 ▲ 0,03%
  • dinnpb 3.425 ⚫ 0,00%
  • epen 13.000 ▼ -2,26%
  • fito 2.800 ⚫ 0,00%
  • impl 3.002 ▼ -4,73%
  • infm 800 ▲ 6,67%
  • jesv 5.052 ▲ 0,04%
  • mtlc 2.041 ▲ 0,05%
  • niis 687 ⚫ 0,00%
  • nssj 500 ⚫ 0,00%
  • sjpt 154 ▲ 2,67%
  • svrl 622 ⚫ 0,00%
  • tgas 10.802 ▼ -1,80%
  • thhm 235 ⚫ 0,00%
  • vitl 900 ▼ -0,11%
  • ztpk 418 ▼ -0,48%
(26. март 2015.)
КОМПАНИЈА ГОМЕЏ

СУМИРАЊЕ РЕЗУЛТАТА

Конференцијом за медије, организованој у Прес сали Хотела „Војводина“, компанија ГОМЕЏ сумирала је резултате пословања у прошлој години и најавила планове за наредни период
Обраћајући се присутним новинарима, директор компаније ГОМЕЏ Горан Ковачевић истакао је да су пословни биланси у складу са очекиваним, а да би ова 2015. година могла бити боља у односу на претходне. Од изузетне је важности податак да је ГОМЕЏ забележио раст продаје у својим малопродајним објектима, али да је висина профита опала. Објашњење ове појаве требало би потражити у „мутним водама сиве економије“, додао је Ковачевић и запитао се колико је држава спремна да у овоме помогне сектору трговине у Србији.
У даљем излагању, директор Ковачевић је истакао да је улагање у сопствене ресурсе „модус операнди“ од које ГОМЕЏ неће одустати, а као добар пример навео је почетак опсежне акције отварања нових и реновирање већ постојећих објеката. Високи стандарди опремања малопродајних објеката представљају веома важан „адут“ у тржишној утакмици у којој учествује и компанија ГОМЕЏ.
Такође, ГОМЕЏ је током 2014. године потврдио и висок степен друштвене одговорности, учествујући у бројним хуманитарним активностима, од којих свакако треба споменути „Чеп за хендикеп“ и „Помоћ СОС телефону за жене жртве насиља“, чиме су маргинализоване групе стављене у фокус интересовања свих сегмената друштва.
Редизајнирањем компанијског лифлета, који од марта прошле године излази под називом „Породични магазин“, остварена је снажна интеракција на релацији ГОМЕЏ - потрошач, додао је Ковачевић, што су купци у малопродајним објектима наградили повећаним обимом продаје.
На крају обраћања новинарима, директор Ковачевић са поносом је представио нови лоyалтy програм ГОМЕЏ-а у виду „Картице Бројалице“ као и целокупан концепт овог пројекта, и уједно најавио ширење пословне мреже на територију Београда и Централне Србије.

Најновији број

8. новембар 2018.

Најновији број
Verified by Visa MasterCard SecureCode
American Express MaestroCard MasterCard Visa
Banka Intesa